"Ama bu haksızlık !"diye bağıran hoseoka döndü hepsi.
Nefes nefeseydiler. Zira birbirlerinden yedikleri yumruk ve tekmenin haddi hesabı yoktu. Hoş Jungkookunda acimasi yoktu. Teknik olarak yanlış diyerek defalarca yumruk artırmıştı birbirlerine.
"Ne oldu?"
"Yoongim şu halimize bak ! Gözüm şiş, dudağın patlak, namjoonun kaşı yarıldı. Eunwoo ve Taehyung doğru düzgün nefes bile alamiyor. Ama jimine bak, bırak kanı morluğu tek bir darbe bile almadı! Çünkü Jungkook izin vermiyor !"
"Sizin sevgiliniz ajan değilse benim suçum mu ?"dedi jimin sessizce.
Ardından hemen arkasında ki adama çevirdi gözlerini. Jungkook küçüğünün kendisine attığı gururlu bakışlara güldü. Hemen ardından uzanıp minik bir öpücük kondurdu fındık burnuna.
"Ajan sevgilisin ham yapsın seni."
Jimin kıkırdayarak daha da sindi göğsüne. O sırada tüm bunları film izler gibi izleyen yedi adamdan biri ki bu seokjindi nereden çıkardığını anlamadıkları bistüriyi doğrulttu Jungkooka.
"Hyung !"
"Seokjin napiyorsun tanrı aşkına!"
Jungkook rahat halinden taviz vermezken bir adım öne çıktı, böylelikle jimini de arkasına almıştı.
"Bırakın beni ! Aortunu keseceğim şu şerefsizin yetti artık be ! Bugün bu iş bitecek !"
Eunwoo, Taehyung ve Jaehyun Onun bu hallerine kahkahalarla gülerken diğerleri deli gibi korkuyordu. Özellikle hoseok isyan başlattığını düşünüyor ve kendi kendini idama mahkum ediyordu.
"Tutmayın küçük enişteyi."dedi Jungkook gülerek.
"Seokjin bırakır mısın şunu lütfen?"
"Joon bırak beni ! Sabahtan beri iflahimiz çürüdü burada ama herif nispet yapar gibi gözümüzün önünde sevgilisiyle flörtleşiyor lan !"
"Hakli."diyerek konuya dahil olan yoongiyle hoseokun hayali idam sehpası çekilmişti artık.
"Biz senin ve davan için buradayız Jungkook. Bunu asla unutmaman gerekiyor.""Tüm bunları ben zaten biliyorum arkadaşlar. "dedi Jungkook.
"Fakat jae hariç hiçbirinizin daha önce böyle bir geçmişi yok bu yüzden en temelden başlıyoruz. Bu da dayak yemekle oluyor. ""Orospu cocu !"
"Yeter !"diye bağıran namjoonun gözleri herkesi gezdi ve seokjinde durdu.
"Zorla burada değiliz, kafamıza silah dayayıp kabul ettirmedi bize. Bir çok şey yaşayacağımızın teslimiyetiyle çıktık bu yola. Kendinize gelin artık, en ufak bir olayda ağlanıp sızlanmayı kesin. Gelişme göstermemiz için bugün bu dayak yenecekse eğer kimse itiraz etmeyecek. Yıllarca devlete çalışmış başarılı bir ajanın bizi yanlışa sürüklemeyeceği aşikar öyle değil mi ?"Seokjin ve diğer herkes sessizce birbirlerine bakarken bu kez Jungkooka döndü namjoon.
"Sende adam gibi yap lan işini! Gerçek bir ajansan ona göre davran liseli ergen görmek istemiyorum karşımda !"
"Tamam."dedi Jungkook yutkunarak. Zira bu adamın aurası ona her şeyi yaptırabilirdi.
"Jimin geç sende şuraya eşleş Taehyungla. Birinizden daha ses istemiyorum. Jungkook zahmet olmazsa artık bize birkaç taktik gösterip öğretmeye başlayacak."
"Tabii bu kadar dayak yeter."
"Lan !"
"Evet başlıyoruz millet ! Bacaklar omuz hizasında, omuzlar dik işte bu !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
infirmiére 2 | Chaos
FanfictionJimin: El sıkıştılar Jungkook hedefin bilgilerini istedi Hoseok: oha çok heyecanlı Jimin: Ve son olarak JUNGKOOK EKIBIM HAZIR DIYEREK İSMİMİZİ VERDI ???? Yoongi: Hasiktir | Namjin | | Jikook | | Sope |