"Kim Namjoon ilsan doğumlu. Babası kütüphanede temizlik görevlisiymiş, annesi ev hanımı. Kardeşleriyle birlikte Ilsan ilkokulu ve ortaokuluna gitmiş. Daha sonra seoul merkeze gelip meslek lisesine kaydolmuş ve mezun olur olmaz da hemşire olarak göreve başlamış."
Usulca salladı başını.
"Devam et."
"Jung hoseok Gwangju doğumlu. Babası ve annesi kendi dükkanlarını işletiyor, tek çocuk. Sadece üniversite için seoule gelmiş ve hemşire olarak mezun olmuş. Ek olarak sanat kursuna ve işaret dili kursuna gitmiş o kadar."
"Peki ya şimdi?"
"Ne ?"
"Şimdilerde sürekli gittiği bir yer var mı ?"
Gözlüğünü düzeltti Brian.
"Hastane ve ev dışında gittiği tek yer min yoonginin evi."
Ardından diğer sayfayı çevirip yeni isme geçti, nitekim kağıdın üstüne zımbalanmış fotoğrafta sevimlice gülümsüyordu eunwoo.
"Gunpo doğumlu. Ailesinin hali vakti yerindeymis hal böyle olunca kolejler, özel dersler ve tabii tip fakültesi kaçınılmaz olmuş. Bir ara ajanslara başvurmuş fakat gelen tekliflerin hiçbirini kabul etmemiş. Genelde rahat, kendi halinde ve iyi yürekli diye biliniyormuş. Bir dönem lisede çok yakın bir arkadaşını kaybetmiş ve uzun süre toparlanamamış, hastaneye yatırmak zorunda kalmışlar."
"İsmi neymiş ?"
"Moonbin."
Kısa bir sessizlik oluştu ortamda. Brian elinde ki dosyayı bırakıp geriye yaslandi ve arkadaşına dikti kara gözlerini.
"Sorun ne ?"
"Bulmaya çalışıyorum."
"Neyi ?"
"Aklımı kurcalayan şeyi."dedi sadece.
Brian arkadaşının konuşmak istemiyor olmasını anlamış olacak ki, bıraktığı dosyayı yeniden aldı eline.
"Kim Seokjin hakkında pek bir şey bulamadım."
"Nasıl yani ?"
"Yani buldum ama.. bak dostum bizler avcı insanlarız. Sezgilerim konusunda kolay kolay da yanılmam beni bilirsin. Bu adam,"dedi seokjinin resmini iki kez vurup.
"Bu adamda bir şeyler var.""Nasıl yani?"
"Ailesi hakkında en ufak bir bilgi yok. Nerede doğdu, nerede okula gitti yazmıyor. Ta ki 17 yaşına kadar. 17 yaşında bir sağlık kabininde getir götür işlerini yaptığına dair veri girişi var. Ardından iki sene sonra da seoul tıp fakültesine kayıt yaptırmış. Sonrası zaten her adımı var bu dosyada. Sadece bu da değil, üç sene önce bilgi güncellemesi yapılmış. Ailesi, doğduğu yer sokak numarasına kadar eklenmiş."
Jungkook tabiri caizse kalakalmıştı.
"Güncellemeler,"diyecek oldu fakat Brian kesti sözünü.
"Evet son teknoloji akıllı sistemde güncelleme tarihi fark edilmez fakat bu bende pek işe yaramıyor."dedi gülerek.
"Ayrıca en ufak detayı bile atlamamami istedin.""Buna inanamıyorum."derken elleri ile yüzünü kapadı Jungkook.
"Bunu senden isterken bile şüphelerimde haksız olduğumu düşünmüştüm. Kayıtsız şartsız güvendiğim ilk insanlardı onlar."dedi çaresizce."O halde daha fazla hayal kırıklığına uğrayacaksın."
"Ne ?"
Üzerinde yoongiye ait olduğu belli olan fotoğrafı masaya fırlattı Brian.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
infirmiére 2 | Chaos
FanfictionJimin: El sıkıştılar Jungkook hedefin bilgilerini istedi Hoseok: oha çok heyecanlı Jimin: Ve son olarak JUNGKOOK EKIBIM HAZIR DIYEREK İSMİMİZİ VERDI ???? Yoongi: Hasiktir | Namjin | | Jikook | | Sope |