"Bunun adı da böcek, yani dinleme cihazı."
"Neden böcek demişler ki ?"
"Demi ya, böcekler korkunç hayvanlar bak yine ürperdim."
"Kelebek daha güzel olabilirdi."
"Yeter !"
Bir anda yükselen ses elbette ki jungkooka aitti. Bu adamlar gerçekten sinirlerini zıplatıyordu, ciddi manada.
"Şuu kafanıza sokun!"dedi sertçe.
"O gece asla arkanızı toplamayacağım, çünkü orada Jungkook değil Timothy olacak. Herkes kendinden mesul, birinizin yaptığı hata koca bir ekibi ölüme sürükleyebileceğinin bilincine varıp kendinize gelin artık!""Başta böyle konuşmamıştık ama."diyen Jaehyun ölümcül bakışların kendisine dönmesiyle titredi.
Evet, jungkook koskoca adamı bir bakışı ile titretti.
"Ne sanıyordun? Kırmızı listede aranan birini kodese tıkmayı markete gitmek mi zannediyorsunuz?"
"Jungkook tamam."
"Tamam değil!"derken sevgilisine çevirdi yüzünü.
"Sizi asla zorlamadım, emrivaki yaptığım doğru ama kabul eden sizlerdiniz. Kabul ederken de neyin ne olacağının bilincindeydiniz. O zaman neden anlamıyorsunuz beni? Devlet işi candan ötedir, hayatin disiplini ve nizamını içerir. Oysa siz sanki oyun parkına davet etmişim gibi davranıyorsunuz!""Kusura bakma ama bizi disipline eden Namjoondu, sevgilisiyle elleşmek için kavga ediyormuş gibi yapan sen değil."
"Yoongi."
"Bırak."dedi koluna tutan hoseoka hitaben.
"Sırf o sinirlenecek diye gerçekleri saklayamam ben. Bildiğini düşündüğün nizamdan ne kadar paylaştın bizimle söylesene jungkook ? Tek yaptığın bize ne yapacağımızı söylemek oldu, hoş bizde güdülecek koyun gibi uyduk sana."Önce çattığı kaşları düzeldi, ardından usul usul kıvrıldı dudakları. Cebinden çıkardığı telefonundan birinin numarasını çevirdi ve hoparlöre verdi sesi.
"Söyle."
"Müdürüm ben ve ismini verdiğim kişiler operasyondan çekiliyoruz."
"Ne dediğini sanıyorsun sen ?
"Ben görevden ihraç edildim efendim, yapmak zorunda değilim. Aynı şekilde ekip diyerek ismini verdiğim kişiler de birer sivil. Eminim bu projede çok daha verimli olacak başka elemanlar vardır."
"Timothy-"
"Üzgünüm efendim, sizi yarı yolda bırakmak istemezdim. Kendinize ve birliğimize iyi bakın."
Kapatır kapatmaz telefondan çıkardığı hattı ikiye bölüp yere attı ve bir saniye bile düşünmeden terk etti ortamı.
Grup infaz wp grubu
Seokjin
JiminJungkook hala gelmedi mi
Jimin
HayırEunwoo
OffÜç gün oldu
Nereye gider nerede kalır
bu adam yaHattını da kırdı
Jaehyun
Her şey berbat olduNamjoon
Jiminİyi misin miniğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
infirmiére 2 | Chaos
FanfictionJimin: El sıkıştılar Jungkook hedefin bilgilerini istedi Hoseok: oha çok heyecanlı Jimin: Ve son olarak JUNGKOOK EKIBIM HAZIR DIYEREK İSMİMİZİ VERDI ???? Yoongi: Hasiktir | Namjin | | Jikook | | Sope |