1.

1.7K 52 0
                                    


Vivian POV

Το σώμα μου με εγκατέλειπε και ένα συναίσθημα πόνου διαπέρασε από όλο μου το κορμί.

Οι αισθήσεις μου γίνονταν όλο και πιο αδύναμες αλλά σε καμία περίπτωση δεν του έδειξα αυτό που ήθελε να δει, την αδυναμία μου, τον πόνο μου, και το πόσο ευαίσθητη πίστευα ότι ήμουν.

Με ένα τράβηγμα από το πόδι με έριξε κάτω, έπιασα το κεφάλι μου από τον δυνατό πόνο του χτυπήματος και σηκώθηκα βιαστηκά για να πάρω το αίμα μου πίσω.

Κατευθύνθηκα με γρήγορα βήματα προς το μέρος του και το γόνατο μου ήρθε σε επαφή με το ευαίσθητο σημείο του σώματος του.

Έπεσε κάτω από την υπερβολικά δυνατή γονατιά μου και προσπάθησε να έρθει κατά πάνω μου με φόρα -κρατόντας με τα χέρια του το σημείο- αλλά μάταια το χτύπημα ήταν αρκετά δυνατό και δεν κατάφερε να σηκωθεί από το παγωμένο και σκληρό τσιμέντο.

?: μην νομίζεις ότι τελείωσες με εμένα έτσι απλά Nenoz!
Φώναξε το επίθετο μου με το στόμα του να στάζει ειρωνεία και δηλητήριο.

V: εννοείτε πως δεν τελείωσα με εσένα, για να τελειώσω πρέπει να σκοτωθείς από την σφαίρα του δικού μου όπλ-.
Είπα μέχρι που χωρίς να το καταλάβω ένιωσα την μεταλλική γεύση του αίματος να διαπερνά στο στόμα μου και δάγκωσα το κάτω χείλος μου για να μην δείξω αδυναμία.

?: μετρημένα τα πλάνα σου καλύτερα. Είπε και πυροβόλησε τον ώμο μου μέχρι που βρέθηκα στο πάτωμα να ουρλιάζω από τον πόνο.

Αφού εκτέλεσε τον στόχο του με επιτυχία, έφυγε από το πεδίο που βρισκόμασταν και πλέον έχω μείνει μόνη.

Μετά από περίπου είκοσι λεπτά ο πόνος όλο και λιγόστευε.

Έβγαλα το κινητό από την τσέπη του παντελονιού μου και τηλεφώνησα τον πατέρα μου για να έρθει με μαζέψει κάποιος από εδώ.

Μπ.V: mi luz;
Με ρώτησε μέσα από το τηλέφωνο ο μπαμπάς μου, φωνάζοντας με με το κλασικό ψευδώνυμο μου, που έχει βγάλει αποκλειστικά για εμένα, και σημαίνει φώς.

V: μπαμπά, στείλε κάποιο από τα ελικόπτερα, είμαι στην γνωστή ταράτσα του γνωστού ξενοδοχείου.

Μπ.V: πάλι σε πείραξε ο Christian;
Με ρώτησε ανασχετόντας.

V: θα σου πω μετά.

Και το έκλεισα.

Ο αγαπητός Ιταλός μου μαφιόζος, ο Christian D'Angelo, υποστρατηγός της Ιταλικής μαφίας, προσπαθεί χρόνια να με σκοτώσει στα χέρια του γιατί η θεία μου, Michelle Nenoz, βασάνισε την μητέρα του για δέκα ολόκληρα χρόνια ώστε να καταφέρει να παντρευτεί τον πατέρα του, να πάρει την εξουσία του στα χέρια της και να έχει τον τίτλο της Ιταλικής Βασίλισσας γιατί τότε η Ιταλία είχε την μεγαλύτερη και πιο ισχυρή μαφία στον κόσμο. Έπειτα από δέκα χρόνια η θεία μου απελευθέρωσε την μητέρα του καθώς ο πατέρας του Christian ήταν τρελά ερωτευμένος με την μητέρα του και ο Christian σκότωσε την θεία μου για λογαριασμό της μητέρας του. Από τότε προσπαθούμε με κάθε απρόβλεπτο τρόπο να σκοτώσουμε ο ένας τον άλλον για εκδίκηση.

Εγώ για τον θάνατο της θείας μου.

Αυτός για το βάσανο της μητέρας του.

Η ώρα πέρασε και ένα ελικόπτερο προσγειώθηκε πάνω στην ταράτσα.

Η πόρτα άνοιξε και βγήκε ο πατέρας μου.

Δεν περίμενα να ερχόταν και αυτός.

Μου έκανε νόημα να ανέβω στο ελικόπτερο.

Σηκώθηκα και προχώρησα σιγά σιγά λόγω των τραυμάτων προς το ελικόπτερο.

Ανέβηκα τα σκαλιά και έκατσα στη θέση δίπλα από τον πατέρα μου.

Ήρθαν οι προσωπικές μου νοσοκόμες και άρχισαν να περιποιούνται τα τραύματα μου, να τα καθαρίζουν με οινοπνεύματα και να τα τυλίγουν με γάζες.

Ν: νιώθεις λίγο καλύτερα;
Με ρώτησε η μία νοσοκόμα.

V: περίπου, καλύτερα θα νιώσω μόνο όταν σκοτώσω τον Ιταλό.
Είπα και στη σκέψη μου υπήρχαν οι ίδιες εκπληκτικές και σατανικές μου ιδέες που θα μπορούσα να του είχα κάνει όσο αυτός με πέταγε στο πάτωμα, αλλά είναι αργά τώρα Vivian.

Μπ.V: μάλλον πρέπει να ξεκουραστείς γιατί έχουμε διάφορες δουλειές αυτήν την εβδομάδα και ίσως να είναι λίγο κουραστηκές.

Έγνεψα σιγανά το κεφάλι μου θετικά και ξεφύσιξα με το βλέμμα μου καρφωμένο στο πάτωμα.

V: και για πες, μήπως σου είπε καμία περίεργη ατάκα ο Christian πάλι και είσαι μέσα στα νεύρα;
Με ρώτησε λες και δεν ήξερε τα λόγια μου.

V: όχι- όχι δεν είπε κάτι.
Ξανά ξεφύσιξα.

Μπ.V: δεν θα σε πιστέψω αλλά μην ανησυχείς mi luz, θα τον κανονίσω εγώ. Είπε και σήκωσε το βλέμμα του.

V: κάνεις λάθος, μόνο εγώ τον κανονίζω αυτόν.
Απάντησα απότομα με θυμό και γύρισα το βλέμμα μου στο παράθυρο.

Μέχρι που κατάλαβα ότι με παίρνει αργά ο ύπνος.

_____

Γειαα!

Αυτό είναι το πρώτο κεφάλαιο του πρώτου μου βιβλίουυ.

Δεν έχω ξανά γράψει βιβλίο οπότε ελπίζω να είναι αρκετά καλό το αποτέλεσμα, ειδικά του πρώτου κεφαλαίου!

Εύχομαι να σας αρέσει!

Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο, Adiós!

I Don't Resist YouNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ