Vivian POVΜετά από σχεδόν είκοσι λεπτά -αφού του έκανα τα νεύρα καζάνι με το να τον ρωτάω πότε φτάνουμε-, επιτέλους φτάσαμε.
Το κέντρο δεξίωσης ήταν αρκετά μεγάλο, είχε παντού λουλούδια από τον στολισμό του γάμου σε διάφορα παστέλ χρώματα και όλο το γλέντι γινόταν στο εσωτερικό του, όπου είχε σίγουρα πολύ κόσμο.
Ο Christian πάρκαρε το αυτοκίνητο του έξω από την είσοδο.
Τελικά δεν με σκότωσε στη διαδρομή.
Βγήκε από το αμάξι του και αυτομάτος μου ήρθε μια ιδέα.
Περίμενα μέσα στο αυτοκίνητο μέχρι να μου ανοίξει αυτός την πόρτα.
Τσάμπα θα τον παντρευτώ;
Άμα τον παντρευτώ.
Ούτε καν.
Με κοίταξε από το τζάμι και μου έκανε νόημα να βγω αλλά έκανα και καλά πως δεν τον είδα και ανανέωσα το κραγιόν μου.
Christian POV
Βγήκα από το αυτοκίνητο και πήγαινα να μπω μέσα στη δεξίωση αλλά παρατήρησα πως η Vivian δεν βγήκε από το αυτοκίνητο.
Γυρνάω να την κοιτάξω και με κοίταζε αλλά βιαστηκά έβγαλε το κραγιόν από την τσάντα της και το άπλωσε στα χείλη της.
Στα χείλη της.
Πήγα ξανά στο αυτοκίνητο και χτύπησα με το δάχτυλο μου το παράθυρο του συνοδηγού για να της κάνω νόημα να βγει.
V: περίμενε!
Την άκουσα μέσα από το αυτοκίνητο.Περίμενα μέχρι που θυμήθηκα τα λόγια του πατέρα μου από χθες το βράδυ πριν φύγω για Ισπανία.
~
L: μην ξεχάσεις να της ανοίγεις τις πόρτες από οπουδήποτε, θα της φανεί καλή πράξη και ίσως αλλάξει γνώμη για εσένα και την απόφασή της για τον γάμο!
Μου φώναξε όσο έβαζα τις βαλίτσες μου στο πορτμπαγκάζ.
~Σε αυτή τη σκέψη ήμουν σίγουρος πως περίμενε από μένα να της ανοίξω την πόρτα και όχι πως έβαζε απλά το κραγιόν της.
Της άνοιξα την πόρτα και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο της.
Α ρε πατέρα, τις καλύτερες συμβουλές μου δίνεις.
Της έπιασα το χέρι και βγήκε από το αυτοκίνητο.
Έβγαλε τα πόδια της έξω από την πόρτα και προσπάθησα να μην την κοιτάω.
YOU ARE READING
I Don't Resist You
Romance~Book 1~ Δύο διαφορετικές προσωπικότητες, δύο δυνατές μαφίες, η Ιταλική και η Ισπανική, αλλά μια έχθρα μεταξύ του Ιταλού μαφιόζου και της βασίλισσας της Ισπανικής μαφίας. Ένας απρόβλεπτος γάμος για χάρη του Ιταλού και των γονιών τους θα τους ενώσει...