Vivian POVΚοίταξα επίμονα το πάτωμα και επεξεργαζόμουν τα λόγια της Sofia's.
Και ακόμη χειρότερα αυτό που είπε ο Christian.
Βέβαια αφού θέλει λεφτά βρήκε την ευκαιρία να με φέρει κοντά του και θεωρεί πως εγώ δεν θα έχω πρόβλημα με αυτό.
Λες και μπορεί να με κάνει ότι θέλει.
Έχει τον πήχη πολύ ψηλά και μου φαίνεται πως δεν θα του βγει σε καλό.
V: δεν υπάρχει περίπτωση εγώ να τα βρω καλά με τον γιο σας!
Είπα και όλοι τους με κοίταξαν με έκπληξη.Ο μπαμπάς μου όμως γιατί εκπλήσσεται εφόσον ξέρει πως τον έχω εχθρό;
Μπ.V: Vivian θα τα βρείτε μεταξύ σας θες δεν θες!
Μου φώναξε με θυμό και έσυρα την καρέκλα όπου καθόμουν προς τα πίσω.C: έχει δίκιο ο πατέρας σου Vivian.
Πετάχτηκε ο μοναδικός άνθρωπος που δεν ήθελα να ακούσω.Τι ανακατεύεται;
Αλλά πρώτη φορά με φωνάζει με το όνομα μου και όχι με το επίθετο μου όπως συνήθιζε.
Τέλος πάντων, δεν του έδωσα σημασία -όσο και αν έβραζα μέσα μου- και ξανά κοίταξα τον πατέρα μου.
S: λοιπόν, θα σας αφήσουμε για λίγο μόνους να τα βρείτε μεταξύ σας. Τα λέμε μετά.
Είπε κάπως απογοητευμένη η Sofia.V: αυτό να μου έλειπε.
Είπα ψιθυριστά αλλά δυστυχώς με άκουσε μόνο ο πατέρας μου.Μπ.V: Vivian σοβαρέψου!
Μου φώναξε και έφυγε κατευθείαν με τους γονείς του Christian προς την αυλή του σπιτιού τους.Τώρα είμαι μόνη μου με τον Christian.
Φέρνει γύρους στο σαλόνι με τα χέρια δεμένα πίσω από την πλάτη του, δεν έβγαζε ούτε μια λέξη από το στόμα του και ξαφνικά έσπασα τη σιωπή.
V: έχε χάρη που βρίσκομαι στο σπίτι σου και μένουν και οι γονείς σου εδώ, αλλιώς δεν θα αργούσα να πατούσα τη σκανδάλη του όπλου μου και να σε σκότωνα.
Είπα και με αγριοκοίταξε.Ξαφνικά βγήκε πάλι ο πραγματικός του εαυτός.
Μια χαρά και μες την καλοσύνη ήταν πριν.
Τώρα τι έπαθε;
C: θα το έκανα πρώτος από σένα αλλά πάντα υπάρχει μια μητέρα που σε περιμένει σπίτι και την λυπάμαι να χάσει την κόρη της μέσα από μια απλή επίσκεψη.
YOU ARE READING
I Don't Resist You
Romance~Book 1~ Δύο διαφορετικές προσωπικότητες, δύο δυνατές μαφίες, η Ιταλική και η Ισπανική, αλλά μια έχθρα μεταξύ του Ιταλού μαφιόζου και της βασίλισσας της Ισπανικής μαφίας. Ένας απρόβλεπτος γάμος για χάρη του Ιταλού και των γονιών τους θα τους ενώσει...