Christian POVΜετά από ώρες, επιτέλους έφτασα στην Ιταλία.
Πήγα να μπω μέσα στο σπίτι μας, με την προϋπόθεση πως η Vivian θα με περίμενε εκεί.
Ήλπιζα να με περίμενε...
Άνοιξα την πόρτα και κοίταξα αριστερά και δεξιά.
Δεν την είδα να κάθεται στον καναπέ όπου σύχναζε να κάθεται και άρχισα να ανησυχώ.
C: Vivian!
Φώναξα το όνομά της και δεν μου απάντησε.Άρχισε τα κλασσικά της μάλλον.
Να μην μου απαντάει, να με αγνοεί κτλ...
Θα την βρω, εδώ θα είναι.
Ανέβηκα στον πάνω όροφο και κοίταξα όλα τα δωμάτια.
Δεν είναι κυριολεκτικά πουθενά.
Θα την πάρω τηλέφωνο.
Αλλά δεν θα το απαντήσει.
Σίγουρα.
Ας κάνω μια προσπάθεια όμως.
Δεν το απαντάει.
Για μια ακόμη φορά.
Αγχώνομαι και νευριάζω ταυτόχρονα.
Από τα νεύρα μου έριξα κάτω με δύναμη ένα βάζο που ήταν διακοσμημένο πάνω στο τραπέζι του σαλονιού.
Βγήκα έξω από το σπίτι και πήγα προς το σπίτι των γονιών μου.
Μπήκα απότομα μέσα αγνοώντας τους φρουρούς στην είσοδο και αντίκρισα τους γονείς μου να κάθονται στον καναπέ.
C: που είναι η Vivian;
S: δεν ξέρω, δεν ήρ-
C: που-ειναι-η-Vivian;!
L: Christian αγόρι μου, δεν είναι εδώ η Vivian.
C: και που είναι τότε ρε πατέρα;
S: δεν ήταν σπίτι;
C: για να είμαι εδώ αυτή τη στιγμή και να σας ρωτάω που είναι η Vivian, προφανώς και δεν είναι στο σπίτι ρε μάνα.
S: καλά, δεν πιστεύω όμως να της έκανες ή να της είπες τίποτα και να σε αποφεύγει για αυτόν τον λόγο.
Τι της λες τώρα;
Ότι και να της πω πάντως, η απάντηση της θα είναι σωστή.
C: καμία σχέση, απλώς την ψάχνω και δεν σηκώνει τα τηλέφωνα.
Είπα ψέματα.S: αχ Χριστέ μου... Πήγαινε να την ψάξεις τώρα.
C: αυτό κάνω μάνα.
L: πήγαινε και από το σπίτι της Mary's και του Ciaro, ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να είναι εκεί.
C: θα πάω.
S: άντε λοιπόν!
Σηκώθηκα και πήγα γρήγορα γρήγορα στο σπίτι της Mary's και του αδελφού μου.
Χτύπησα το κουδούνι και μου άνοιξε η Mary.
M: πως και α-
C: είναι εδώ η Vivian;
M: όχι, γιατί;
Γαμώ.
Που στο διάολο είναι.
C: που να σου εξηγώ και εγώ.
M: Christian, κανόνισε να της έχεις κάνει κάτι αλλιώς θα σε σκοτώσω. Κυριολεκτικά θα σε σκοτώσω.
Ποιος της λέει την αλήθεια;
Εγώ;
Πολύ άσχημη ιδέα.
Αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.
C: είχαμε έναν έντονο καβγά για κάποια γεγονότα που έγιναν πριν κάτι βδομάδες, και της τα είπα πολύ χοντρά.
Αγριέψε το βλέμμα της.
Παναγία μου.
Αυτή και με ένα βλέμμα μπορεί να σε ρίξει στο πάτωμα.
M: και τι της είπες ακριβώς;
C: να ε-
M: μια φορά σε ρωτάω.
C: της είπα πως άμα είχα την επιλογή να διώξω ένα άτομο από την ζωή μου, αυτό το άτομο θα ήταν εκείνη.
Σιωπή.
M: δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα εμείς οι δύο μου φαίνεται. Άκου. Πήγαινε να την βρεις, γιατί διαφορετικά θα είσαι ο επόμενος που θα σκοτώσω. Το κατάλαβες;
C: ναι το κατάλαβα.
Της είπα και μου έκλεισε την πόρτα στην μούρη.Κάθομαι έξω από τα σκαλιά του σπιτιού τους.
Έχω βάλει το μυαλό μου σε λειτουργία και προσπαθώ να σκεφτώ που μπορεί να είναι η Vivian.
C: μα πως δεν το είχα σκεφτεί απ' την αρχή.
Είπα στον εαυτό μου και σηκώθηκα αμέσως με προορισμό το αεροδρόμιο._____
YOU ARE READING
I Don't Resist You
Romance~Book 1~ Δύο διαφορετικές προσωπικότητες, δύο δυνατές μαφίες, η Ιταλική και η Ισπανική, αλλά μια έχθρα μεταξύ του Ιταλού μαφιόζου και της βασίλισσας της Ισπανικής μαφίας. Ένας απρόβλεπτος γάμος για χάρη του Ιταλού και των γονιών τους θα τους ενώσει...