Vay anasını 9. Bölümdeyiz ama hâlâ 2. Güne geçiş yapamadık fmwkfmwlnd ne malım amk fic aşırı saçma ilerliyo ama şuan aşırı sıkıldım o yüzden yazacam
"Ahhh evet üniversite bitti görüşemedik, iyiyim sen nasılsın?"
"Bende iyiyim, seni çok özledim eşşek sıpası beni niye hiç arayıp sormuyorsun?"
"Çok yoğunum maalesef, Felixlere bile çok zaman ayıramıyorum."
"Yaa iş buldun mu falan diye sormayacağım, müsait olduğun bir gün haber ver buluşalım, heeeem sana bir teklifim var!!"
"Aaa ne teklifi?"
"Buluştuğumuzda öğrenirsin. Şimdi kapatmam gerek. Görüşürüz."
"Görüşürüüzz"
♤
Eunji ve Jisung'un konuşmasının üzerinden tam 2 gün geçmiş, Jisung ve Minho'nun arasında -asansörde karşılaşıp ufak bakışmalar dışında- hiçbirşey geçmemişti.
Jisung bugünün programına baktığında boş olduğunu fark edip Eunji'yi hemen yakınındaki kafeye davet etti.
Jisung ve eunji üniversiteden arkadaşlardı, aynı fakülteden mezun oldular fakat mezun olduktan sonra hiç görüşme/konuşma fırsatı bulamadılar.
Jisung bugünün 2. Kahvesini içerken içeriye çok özlediği arkadaşı Eunji'nin girdiğini gördü.
"Hoşgeldin.""Hoşbulduuum."
Jisung'un karşısına otururken olabildiğince içten olan samimi gülümsemesini sundu Jisung'a.
"Nasılsın eunji?"
"İyiyim şekerim sen?"
"Bende iyiyim. Napuyosun hayat nasıl gidiyo."
"Iyi işte iş güç, sen napıyorsun, çalışıyor musun?"
"Evet, devlet avukatıyım."
"Ben çalışmaya daha başlamadım, devletteki görevin ne zaman bitiyor?"
"1 yıl falan sanırım."
"Peki sonrasında özel sektöre geçicek misin?"
"Bilmiyorum şuan maaşım yetiyor."
"Ama şuan tek bir kişiye yetiyor maaşın."
"Anlamdım?"
"Diyorum ki evleniceksin, çocuk sahibi olucaksın, ev geçindirmek için yetecek mi maaşın?"
"Şuan öyle bi düşüncem yok. Sen sadede gelsene niye soruyorsun bunları?"
"Bir teklifim vardı ya hani."
"Evet?"
"Diyorum ki, babamın avukatlık bürosu var ve avukat eksiğimiz var. Seni tanıyorum güvenilir birisin, derslerde hep başarılıydın eksik bi noktan da yok eğer istersen... Devlette görevin bitince bizim büroya geçmek ister misin?"
"Oh bilemiyorum."
♤
Canım kaos yaratmak istiyor ve sanırım yapıcam xmwkdbwldbkw
Bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passion ~Minsung
Teen FictionJisung devam etti. "Bak ne kadar birbirimizden gıcık kapsak da bir ilişki yaşadık. Bence bu konuyu konuşmalıyız." "Ne konuşacağız. Kimin altta kimin üstte olduğunu falan mı? Tartışmaya gerek yok. Altta olacağım bir ilişkiye girmem."