"Yaa çocuklar nereye gidiyoruz? Deli etmeyin söyleyin."
3lü arabada, Felix Jeongin'in yanında, Jeongin arabayı sürüyor, Han ise arka koltukta çocukları soru yağmuruna tutuyordu.
Felix ölümcül bakışlarını Jisung'a gönderirken bağırdı.
"YA SUS GÖRÜCEKSİN!!"Jeongin arabayı park ettikten sonra 3lü araban inmiş Jisung far görmüş sincap gibi etrafa bakıyordu.
"SAKIN BANA GAY BARA GELDİK DEMEYIN!!"Jeongin ve Felix Jisung'un koluna girerek içeri sokmaya çalışıyorlardı.
"BENIM ADIMDA FELIXSE SEN BUGÜN BURAYA GIRICEKSIN!!"
"SENIN ADIN YONBOK!!"
"HAYIR FELİX SUS!!"
Hep beraber içeri girdikten sonra 3lü bir masaya geçmiş etrafı izliyordu.
"Sizi sikicem."
Felix heyecanla cevapladı."OLUR!!"
Jisung Felix'in boğazına yapıştı."AMK BENI BURAYA ZORLA GETIRDIN SENI NIYE SIKIYIM OROSPU!"
"Orospu falan ay-" Felix'in sözünü kesen şey karşı masada gördüğü kişiydi. "ANANSIKIM ŞU ÇOCUĞA BAK!"
Jeongsung ikilisi karşı masaya baktığında kahkahayı ilk atan jeongin olmuştu.
"Bu ne hyung yer cücesi.""OLM ADAMIN KASLARINA BAK!"
Felix ağzının suyu akmış bir şekilde adama bakıyordu.Jeongin söze girdi."O değilde yanındaki uzun saçlı çocuk iyiymiş."
Jisung yanında milleti süzen arkadaşlarına bakıp sinirlenmişti.
"YA SIZ HASTA MISINIZ BURAYA
MILLETI SÜZMEYE Mİ GELDİK!"ikisi de aynanda cevapladı.
"Evet?"Jisung göz devirdi. "Ya sabı-"
Arkadaşlarının süzdüğü çocukların yanına elinde içki şişesiyle gelen bir kişi daha eklenmişti."Anans-"
Jisung Felix'in gömleğine kendini saklarken sessizce konuştu.
"Felix çabuk burdan gitmeliyiz, çabuk."Felix olabildiğince bağırmıştı.
"DUYAMIYORUM JISUNG NE DIYOSUN, MÜZİK VAR MÜZİK!!"Jisung Felix'in kolunu çimdikledi.
"Lan Orospu bağırma duyucak."Felix acıyla inledi.
"AĞHHHH JİSUNG KALK ORDAN NAPIYOSUN?"Jisung sinirle Felix'in gömleğinden kafasını sinirle çektikten sonra, yüzünü saklayarak tuvaleti aramıştı.
Sonunda tuvaleti bulduğunda yüzündeki makyajı silmeye başlamıştı.
"Sıçtım amk sıçtım, beni böyle görürse biterim AĞH ETEĞIM DE VAR NAPICA-"
"Bence çok yakışmış."
Içeriye giren kişinin Minho'nun sesi olduğunu anladığında kaçmak adlı çalışmasının son bulduğunu anlamıştı.
____
Askitolarim nasıldı beğendiniz mi
Bide bişi dicem şimdi benim okulum bu pazartesi açılıyor bende bunu dün öğrendim eğer önceden öğrenseydim birsürü bölüm depolardım ama dün öğrendim.
Artık eskisi gibi aktif değilim özür dilerim olabildiğince yazmaya çalışırım ama sanmıyorum çok üzgünüm.
Anlayışlı olursanız çok mutlu olurummmm😻🐿
Baaiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passion ~Minsung
Teen FictionJisung devam etti. "Bak ne kadar birbirimizden gıcık kapsak da bir ilişki yaşadık. Bence bu konuyu konuşmalıyız." "Ne konuşacağız. Kimin altta kimin üstte olduğunu falan mı? Tartışmaya gerek yok. Altta olacağım bir ilişkiye girmem."