Fic ciddi ciddi okunuyor amk benimde yazasim geliyor
HELAL LAN YUSUFILER
2 gün sonra
AkşamJisung Eunji'nin teklifini düşüneceğini söylemiş, konuyu değiştirip eski anılarından bahsetmişlerdi.
Elinde kahvesi, dizinde bilgisayarı ile çalışırken kapı çaldı.
"Felix siktim belanı, lan sana
anahtar verdim ya daha niye kapımı
çalışıyorsun lan?"Jisung kapıyı açtığında gördüğü kişiyle şoka uğramıştı."Minho?"
"Üzgünüm ama arama kararı var." Elindeki belgeyi jisung'a uzatmış, arkasındaki polislere geçmeleri için emir vermişti.
"Ne diyorsun sen ya? Neden arıyorsun evimi?"
Minho ellerini cebine atmış jisung'a küstah bakışlarını gönderiyordu.
"Müvekkilin.""Müvekkilimi ne olmuş?"
"Ah sincapcık, bilmiyor takliti yapma."
"Gerçekten bilmiyorum. Ne oldu müvekkilime?"
"Hapisten. Kaçmış."
Her bir kelimesini bastırarak söylemişti.
"N-ne? Ben, ben gerçekten bilmiyordum."
"Görücez bakalım."
Minho jisung'un yatak odasına giderken, jisungta onun peşinden ilerliyordu.Minho yatak odasını aramakta olan polise doğru konuştu."Sen çık diğerlerine yardım et, burayı ben arıycam."
"Peki efendim." Polis odadan çıkmış, minho ise ilk olarak Jisung'un gardrobuna yönelmişti.
"Amacın ne minho?"
"Bilmem."
Minho Jisung'un kıyafetlerini tek tek incelerken konuştu.
"Ah tatlım, tabiki müvekkilini evinde saklıyacak kadar aptal olmadığını biliyorum, sadeceee...""Sadece ne?"
"Biraz eğlenmek istedim."
"Sen! Sen! AİSH SENDEN NEFRET EDİYORUM PİSLİK HERİF!! BU EVI KİM TOPLAYACAK HA?"
Jisung aklına gelen şeyle şoka uğradı.
"Bir saniye. Sen davanın savcısı değilsin ki, ne hakla arıyorsun?""Kim demiş davanın savcısı olmadığımı?"
"Nasıl? Ben en az 3 kere kontrol etmiştim."
"Değiştirdim."
Gerçekten inanamıyorum, sırf evime arama kararı aldırmak için miydi bunca şey?
"Nasıl değiştirdin piç herif, bu devlete bağlı sana değil."
"Yapamıyacağım şey yok. Mesela şuan senin boxerlarını incelemek istiyorum ve yapıcam."
Minho dediğini yapmıştı. Jisung'un boxerlarını incelerken pis pis sırıtıyordu.
"Sapık. İğrençsin."
"Bildiğim şeyleri söyleme yeni şeylerle gel."
Jisung tam ağzını açacakken polis gelmişti.
"Efendim bitti. Temiz."
Minho sadece jisung'un duyabileceği bir şekilde konuştu."Biliyordum."
Jisung Minho'nun arkasına geçip kimsenin görmeyeceği şekilde poposunu çimdikledi.
"AHĞH!"
Polis anlamaz bakışlarını minho'ya gönderdi.
"Anlamadım efendim?"
Minho acı dolu yüzüyle konuştu."Gidebiliriz."
Şimdi ise sadece jisung'un duyabileceği bir şekilde fısıldadı."Seni sikicem."
XNKANKADJKAS nasıldı lan
Yorum yapın serrolarBitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passion ~Minsung
Teen FictionJisung devam etti. "Bak ne kadar birbirimizden gıcık kapsak da bir ilişki yaşadık. Bence bu konuyu konuşmalıyız." "Ne konuşacağız. Kimin altta kimin üstte olduğunu falan mı? Tartışmaya gerek yok. Altta olacağım bir ilişkiye girmem."