2 gün sonra
Jisung evinden hiç çıkmamış, sadece felix ve jeongin'in aramalarına yanıt vermişti.
Tek yaptığı şey nutellasını yerken Minho'yu düşünüp ağlamaktı.
Çalan zille Minho olmaması için dualar ederken kapıyı açtığında gördüğü Felix ve Jeongin'le gülümsemişti.
"Hoşgeldiniz."
Jeongin arkadaşına sarılarak konuştu.
"AH HAN SENI ÇOK ÖZLEDİM, HOSBULDUK!"Jisung gülümsedi.
"Bende seni çok özledim."Felix dudaklarını büzüp kollarını bağlamıştı. "Ya ben, beni kimse özlememiş."
Jisung jeonginle sarılmasını bitirdikten sonra Felix'e döndü.
"Sürekli evimdesin lan seni niye özliyim."Felix arkasını döndü.
"Öyle olsun, küstüm."Hemen arkasından sarıldı jisung.
"Şaka yaptık be seni özlemiyip napayım bebeğim."Felix'te arkadaşının bu tatlı haline gülümsedi.
"Tamam tamam affettim, ama bizim buraya gelme sebebimiz var hannie."Jisung kollarını Felix'ten ayırırken merakla sordu.
"Ne sebebi?""Hadi güzelce hazırlan, anlatıcaz sana yolda."
"Ne? Nereye gidiyoruz ki? Düzgünce açıklama yapmazsanız hazırlanmam, ayrıca hiçbir yere gitmek istemiyorum."
Jeongin arkadaşına destek amaçlı kollarını tuttu."Jisung belliki birşeye çok üzülmüşsün ve bize anlatmıyorsun, bizde kafanı dağıtmak istiyoruz. Lütfen dediğimizi yap."
Jeongin aklına gelen fikirle heyecanla Felix'e döndü."Hatta sen burda bekle, senin kombini hazırlayıp gelelim."
Jisung tam itiraz etmek için ağzını açarken Felix ağzını kapatmıştı.
"Sus ve bekle."Jeongin ve Felix heyecanla Jisung'un odasına giderken Jisung koltuğa oturup onları beklemeye başladı.
Ellerinde kıyafetlerle gelen ikiliyi, ve ellerindeki kıyafetlere bakıp şok geçirdi.
"Çocuklar feminen giyinmeyi bıraktığımı size söylemiştim, saçmalamayın isterseniz?"
Jeongin yalvaran gözlerle Jisung'a baktı.
"LÜTFEN SUNG LÜTFENNNN SANA
ÇOK YAKIŞIYOOORR!!""HAYIR DEDİM! AYIRCA NEREYE GİDİCEĞIMIZI BILE SÖYLEMEDINIZ!"
"Oraya gidince görürsün, şimdi lütfen şunları git giy, bizi kırma. Seni bekliyoruz hadiiii."
Jisung kıyafetleri alıp odasına gitmişti.
"Madem feminen giyinicem, makyaj da abartı olsun ha?"____
FEMINEN JISUNG HASTASIYIM SUSUN.
ayrıca üstüne düz siyah crop giyicek😻😽
Eeee nasıldı 😻😻😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passion ~Minsung
Teen FictionJisung devam etti. "Bak ne kadar birbirimizden gıcık kapsak da bir ilişki yaşadık. Bence bu konuyu konuşmalıyız." "Ne konuşacağız. Kimin altta kimin üstte olduğunu falan mı? Tartışmaya gerek yok. Altta olacağım bir ilişkiye girmem."