Şuan bunu fici yazdıktan 1 gün sonra yazıyorum ve bi haberim var, uzun zamandır aklıma olan bi oneshot var ama smut olacağı için yazasım pek gelmiyor belki yazarım bilmiyorum neyse nflwdnke iyi okumalar aşklarım<3(okulda bunun yanına 1 yazıyolar mk sinir oluyorum zeynep ve ben ne çektik okulda)
Minho arka cebinden silahını çıkarmış, adamın eve girmesini engellemek için dışarı çıkmıştı.
Minho gözüyle
"Demek avukatımla iş birliği içindeydiniz HA?" Adam silahını minho'ya doğrultmuştu.
"SAÇMALAMA YOK ÖYLE ŞEY BIRAK O SİLAHI!!!"
"ALDIĞINIZ PARALARLA NE YAPICAKTINIZ PEKİ?"
"YA SAÇMALAMA BIRAK ONU INSANCA KONUŞALIM"
Adam tekrar havaya ateş etmişti.
"BENİ ÖLDÜRÜRSEN DAHA FAZLA HAPIS YATARSIN BIRAK ONU İNSANCA KONUŞALIM DİYORUM SANA!"
"PİS EŞCİNSELLER SİZ-"
jisung havaya ateş ettikten sonra konuştu.
Jisung gözüyle
"Işte orda duracaksın."
Yaklaşan siren seslerini umursamadan konuşmasına devam etti.
"ARTIK SENIN AVUKATIN FALAN DEĞİLİM. AYRICA KARŞI TARAFIN KAZANMASI İÇİN ELİMDEN GELEN DESTEĞI VERİCEM."
Silahını cebine koydu.
"MİNHO İLE ARAMDA HIÇBIRSEY YOK AYRICA OLSA BİLE BU SENI ILGILENDIRMEZ. Şimdi ise ruhsatsız silah kullanımdan hapse giriceksin." Göz kırpmıştı.
Etrafı saran polisler adamı kelepçeleyip götürmüş, minho ve jisung baş başa kalmıştı.
Şimdi anlamayanlar için olayı anlatıyorum anlamamaniz çok normal çünkü bende anlamıyorum MDLANDLAND
Arkadaşlar şimdi jisung ve Minho'nun davası aynı dava jisung avukat minho savcı
Jisungun müvekkili minho ve jisung'un arasında birşey olduğunu ve jisung'un ve minhonun onun davayı kaybettirip karşı taraftan para alacağını düşünmüş(çünkü mal)
Neyse inşallah anlamışsınızdır.
"Içeri geç."
Jisung ve minho jisung'un evine girmiş jisung kapıları kitledikten sonra Minho'nun karşısına oturmuştu.
"Bu adam nerden uydurmuş aramızda birşey olduğunu? Ayrıca benim bundan neden haberim yok? Bana düzgünce herşeyi anlatır mısın?"
Dünki bölüm çok kısa oldu diye yazdım bu bölümü ama bu da kısa oldu NKBDLABDKQBDQKDBWK
Neyse özür dilerim aşklarım umarım konuyu anlamışsınızdır KKDNWKDJW
bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passion ~Minsung
Teen FictionJisung devam etti. "Bak ne kadar birbirimizden gıcık kapsak da bir ilişki yaşadık. Bence bu konuyu konuşmalıyız." "Ne konuşacağız. Kimin altta kimin üstte olduğunu falan mı? Tartışmaya gerek yok. Altta olacağım bir ilişkiye girmem."