Jméno: Drápa
Přezdívka: Zlomená tlapa
Pohlaví: ona
Věk: 6 let
Smečka: Nočních děsů
Postavení: Beta
Povaha: přísná, žárlivá, chytrá, mazaná, trochu prolhaná, hbitá, neůstupná
Něco o: Vžy si stojí za svým názorem a nenechá se ničím odradit. Je velice chytrá, ale někdy až moc. Sice je Beta a měla by si toho vážit, ale ona vždy snila o tom aby se mohla stát Alfou a udělala by cokoliv proto aby dostala to co chce. Pokud to jde klidně lže své smečce. Je ovšem také dobrá v boji a v běhu. Má ráda když vydí že nějaký člen smečky se dostal do průšvihu a také ráda běhá. Nenávidí když někdo opovrhuje, nebo spochibňuje její názory. Má panickou hrůzu z medvědů.
Minulost: Narodila se jako samotářka a když jí byl jeden rok rodiče ji a její sestru odhodili pryč a řekli jim že se o sebe mají postarat sami. Drápa i její sestra chvíli žili spolu, ale ta pak onemocněla a zemřela. Drápě tehdy byli dva roky a tak se rozhodla najít si smečku. Jelikož hrozně ráda běhá, tak zrovna běžela a přeskakovala kameny když jí najednou uklouzla noha a zlomila si ji. Jen tak tak se jí podařilo dojít na území Nočních děsů, ale přidat se k nim mohla jen v případě že se naučí se svou zlomenou tlapou chodit a také bojovat. Trvalo to dlouho než se to naučila, nakonec se jí to však povedlo a ona se mohla přidat ke smečce.
Rodina - matka: neznámá
otec: neznámý
sestra: Sový peruť (mrtvá)Druh: pokusím se domluvit
Přátelé: žádní
Nepřátelé: pokusím se domluvit
Jizvy/zranění: Má zlomenou levou přední tlapu.
Vzhled:
Nevadí mi když moje postava umře.