Pravá tvář Izolrinu 5/6

19 2 0
                                    

Jméno: Vrabčí brko

Přezdívka: Vrabčák

Pohlaví: on

Věk: 1,5 roku

Smečka: Vycházejícího slunce

Postavení: hlídkař

Povaha: milý, přátelský, hravý, strašpytel,  rozumný, opatrný, chytrý

Něco o: bojí se bouřky, ohně, lidí, medvědů, divočáků, smečky Běsnících šelem, samotářů, neznámých zvuků a pachů. Má rád svoji smečku a nenávidí svoje postavení. Bojí se že by některá z cizích smeček mohla zaůtočit když by byl zrovna na hlídce. Nejdříve přemýšlí a až pak jedná. Snaží se bojům co nejvíce vyhnout. Je neustále rozcuchaný.

Minulost: Jako vlče ho smečka našla pohozeného na hranicích. Byl pokousaný a poškrábáný. Kdyby ho nezachránili nejspíše by umřel. Byl na něm pach smečky Běsnících šelem, takže smečka odhadovala že nejspíše vkročil na jejich území a Alfa smečky na něho zaútočil. Nevěděli jak ho pojmenovat tak mu dali jméno Vrabčí brko, protože je neustále rozcuchaný. (To bylo co si o jeho mynulosti myslí smečka. Pod tohle napíšu minulost z pohledu něj)

Ve skutečnosti je Vrabčák synem Alfy smečky Běsnících šelem (Krvespára/Akiri). Jeho matka byla samotářka jménem Orlí srst. Akira se do Orlí srsti zamiloval a měli spolu čtyři vlčata. Pojmenovali je Kometa, Oháňka, Drápek a Vánek (později Vrabčí brko). Akira si však později uvědomil že tím že se zamiloval do samotářky zradil smečku a v tom případě byl stejný jako jeho otec. Rozhodl se tedy svoji rodinu zabít aby se smečka Běsnících šelem nikdy nedozvěděla co provedl. Vánek/Vrabčák osobně sledoval jak zabíjí jeho matku, sestry a bratra. Když se Akira připravoval zabít i jeho vážně ho poranil, ale Vrabčákovi se nakonec podařilo utéct. Ranami které mu však jeho otec způsobil byl natolik oslabený, že padl do bezvědomí na hranici smečky Vycházejícího slunce kde ho našli.

Rodina - matka: Orlí srst (mrtvá)
                otec: Akira/Krvespár
                sestry: Kometa a Oháňka (mrtvé)
                bratr: Drápek

Družka: žádná

Přátelé: skusím se domluvit

Nepřátelé: Akira/Krvespár a skusím se domluvit.

Jizvy/zranění: Stejně jako jeho otec má jizvu na pravém oku akorát o něco menší a trochu kulhá na levou přední tlapku.

Vzhled:

Jméno: Malí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Malí

Přezdívka: zatím žádná

Pohlaví: on

Věk: 4 měsíce

Smečka: Vycházejícího slunce

Postavení: vlče

Povaha: milí, hravý, tichý, plachý, neustále zasněný, nabručený

Něco o: Je to nedochůdče, proto také dostal jméno Malí. Bojí se blesků. Miluje pozorování měsíce a hvězd. Nemá moc rád ostatní vlčata protože mu přijdou moc hlučná. Neustále na někoho naštvaný.

Minulost: zatím žádná

Rodina - pokusím se domluvit

Družka: žádná

Přátelé: žádní (nikdo se s ním nechce kamarádit 🌚)

Nepřátelé: zatím žádní

Jizvy/zranění: žádné

Vzhled:

Vrabčáka mi pls nezabíjej, nechci aby umřel 🥲

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vrabčáka mi pls nezabíjej, nechci aby umřel 🥲.
Malého klidně můžeš zabít.

Moje přihlášky ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat