Pro: WOLFluci1
Jméno: Smaragda (Protože má smaragdově zelené oči které ve tmě vypadají jako dva smaragdy).
Pohlaví: Ona
Věk: 4 roky
Smečka: Ledového hvozdu
Postavení: Alfa samice
Povaha: Na smečku je milá ale i velice přísná a chce aby všichni dodržovali zákony smečky. Za jejich porušení chce vždy člena řádně potrestat, případně vyhodit ze smečky. Velice uctívá bohy a věří že ji za to nějak odmění. Chce aby smečka zůstala vždy pohromadě a nerozpadla se. Velice ráda vykonává povinnosti jakožto Alfa samice. Když na smečku zaůtočí nepřítel snaží se ji bránit jak nejvíce to jde. Je velice odvážná a nebojí se nebezpečí postavit tváří v tvář i kdyby jí to mělo stát život. Je ráda že má tak vysoké postavení a velice si toho váží. Nikdy by smečku nezradila a neutekla by pryč. Skoro z ničeho nemá strach, nějaké věci kterých se bojí se však najdou.
Něco o: Jediné věci kterých se bojí jsou lidi, orly a medvědi. Nemá moc ráda vodu, když však musí tak se klidně namočí i přes to však miluje sníh. Také nenávidí pach kouře nebo ohně. Má ráda vůni různých bylinek nebo kytek, obzvláště máty a levandule. Také ráda běhá a líbí se jí když může v kožichu cítit vítr. Nejraději že všeho však pozoruje hvězdy. Má celkem citliví nos takže se jí moc nelíbí ostré vůně, dokáže však velice rychle vystopovat kořist klidně i na větší vzdálenost.
Minulost: Narodila se na vrcholku hory se svými rodiči Luskym a Sněhovou závějí a sourozenci Zaječicí a Rychlím deštěm. Její rodina neměla žádnou smečku žili prostě sami. Když jí bylo skoro osm měsíců napadli je dva orly. Jejich rodiče se je snažili bránit a tak jim řekli ať utečou a orlům se postavili. Smaragda netušila co se s jejími rodiči tehdy stalo, až do teď si však myslí že jsou mrtvý. Všichni tři byli stále mláďata takže cesta pro ně byla náročná. Zaječice umřela hladem a zimou a Rychlí déšť na neznámou nemoc. Smaragda však přežila a když ji byl jeden rok přidala se ke smečce Ledového hvozdu.
Rodina: Rodiče i sourozenci jsou mrtvý.
Druh: Vortex
Nepřátelé: Storm
Jizvy/zranění: Na pravé zadní tlapě má velkou jizvu kterou utrpěla když na její rodinu útočili orly.
Vzhled: Je celá bílá se smaradově zelenýma očima a dlouhou srstí a ocasem. Je poměrně vysoká.
A ne nevadí mi když postava umře.