Pro: hyejin8426
Jméno: NightLake (Noční jezero)
Pohlaví: On
Povaha: NightLake je pyšný, ale velice silný kocour. Je odvážný a opravdu hodně tvrdohlavý. Do všech situací se vrhá po hlavě a myslí si že je ze všech v Aiyis nejlepší. Rád se pouští do konfliktů z ostatními. Pokud by nějaká kočka měla rozpoutat celosvětovou válku byl by to právě on xd. Obvykle myslí jen na sebe než na ostatní a rád se povyšuje. Snad nikdy neudělal nic co by klanu pomohlo.
Území: Aiyis
Postavení: Bojovník
Něco o: Je zkušený bojovník a boj ho baví. Nenávidí když ho někdo porazí a je pak hodně naštvaný. Kromě boje mu velice jde i lov a je rychlý běžec. Kvůli jeho svalnatému tělu není tolik hbitý a nedokáže skákat moc vysoko ani daleko. Jediná věc, které se bojí je prohra a smrt.
Minulost: Jako malého NightLake opustila jeho rodina, sotva když se narodil. Dlouhou domu sám bloudil lesem a učil se přežívat. Později z něj vyrostl opravdu silný bojovník a je obdivuhodné že jako kotě neumřel. Kočkám z Aiyis se líbila jeho síla a odvaha a tak ho přijali mezi své. Od té doby žije na území Aiyis.
Vzhled: NightLake je temně černý krátkosrstý kocour. Má temně vínové přicho a zvlástní pruhy na obličeji. Po těle má spoustu jizev a dvě jizvy na jeho hrudi připomínají, kříž jakoby ten kdo mu je udělal chtěl naznačit že je špatný. Má temně rudé oči.
Btw ta jizvy na hrudi tam není vydět jelikož na tom místě má tlapu.