Pro: AliceTheHusky
(jen jsem si chtěla vyskoušet jaký je to dělat podle generátoru, doufám že to nevadí)
Jméno - Padající list (Petalfall)
Věk - 75 měsíců (6 let a 25 dní myslím)
Pohlaví - kocour
Klan - vodní
Postavení - zástupce velitele
Povaha - Padající list si nejvíce cení originality. Je většinou introvertní. V rozhovorech je starostlivý, slušně vychovaný a uzavřený. Řídí se hlavou, často je bezcitný a rezervovaný. Jeho pohled na svět je velmi pesimistický. Je zralý, schopný, tázající se, rozmarný, krátkozraký a odrazující. Padající list je ignorant, což se odráží v jeho rozhodnutích, dovednostech a rozhovorech. Ví, jak věci správně formulovat, aby dostal, co chce. Padající list nesnáší násilí, i když chápe, že je někdy nutné. Vždy se však bude snažit vyhýbat válkám a bitvám. Má druha, ale rád by ještě koťátka. Miluje svou rodinu.
Minulost - Padající list se narodil své matce Sojce a otci Deštnému ocasu. Sojka byla nezúčastněná, zatímco Deštný ocas o něj pečovala. Padající list měl blíže k Deštnému ocasu, ale také měl dobrý vztah se Sojkou. Když byl Padající list jen měsíc starý, vypukla válka s jiným klanem. Nepřátelský klan se rozhodl přepadnout tábor klanu Padajícího listu a Sojka zemřela, když bránil svoje kotě ve školce. To silně zasáhlo Padajícího lista, který v důsledku toho upadl do značné deprese. Často vyzýval učedníka jménem Šplích na různé lovecké a bojové soutěže. Šplích díky svému věku a tréninku vyhrál téměř všechny, takže měl pocit, že je lepší než Padající list a byl na něj velmi zlý. To mezi nimi vyvolalo nechuť. Během svého dětství Padající list rád poslouchal příběhy od starších a učil se o historii klanu.
Padající list (btw jako kotě se jmenoval Lístek) dosáhl věku učedníka a stal se Listovým tlapou. Jako svého mentora přijal Lískového keře. Byl soucitný a Listovému tlapovy vždy poskytoval podporu. Lískový keř se většinou soustředil na běh, zatímco lezení poněkud zanedbával. Šplích se pokusil Listovému tlapovy omluvit a stát se přáteli, ale on odmítl a jejich rivalita pokračovala.
Listový tlapa se stal Padajícím listem v 16 měsících. Jeho otec Deštný ocas bohužel narazil na lišku a byl v bitvě zabit. Jeho smrt Padajícího lista hluboce zasáhla a na dlouhou dobu byl přemožen žalem. Na osamělé procházce územím potkal samotáře jménem Kapraď. Místo aby ho Padající list zahnal, rozhodl se s ním chvíli mluvit. Padající list se pravidelně plížil z tábora, aby si s ním promluvil, pomalu se zamiloval. Po několika měsících se Kapraď připojil ke klanu a získal jméno Kapraďový vřes a jejich vztah se stal oficiálním. Jednou našel v lese kotě a odnesl ho do klanu, aby se o něj postaral. Později se zjistilo, že kotě bylo z nepřátelského klanu, a tak bylo vráceno. Dostal se do boje s jiným válečníkem ze svého klanu, což způsobilo trochu drama. Zástupcem se stal ve 33 měsících kvůli své osobnosti.Něco o - vše tak nějak v povaze
Rodina - Matka - Sojka: bílá kočka(mrtvá)
Otec - Deštný ocas: tmavě oranžový kocour(mrtvý)
Druh - Kapraďový vřes: černý a žlutohnědý kocour(živý)Vzhled - Padající list je masivní, chlupatý kocour. Jeho srst je tmavě zázvorová s pruhovaným vzorem. Má hranatý obličej s kulatýma tyrkysovýma očima. Má pronikavý hlas a aromatickou vůni. Padající list má zjizvenou srst. Většina ho považuje za průměrně vypadajícího, zvláště v ostatních klanech.
Zbitek udělám zítra.