Pro: hyejin8426
Jméno: GoldenStream (Zlatá říčka)
Pohlaví: Ona
Povaha: Je velice milá, ochotná a přátelská. Ráda pomůže všem kdo by to potřebovali a nikdy by se k nikomu neobrátila zády, kdyby potřeboval pomoct, dokonce ani k nepříteli. Je opravdu věrným členem Aiyis a vždy ho bude chránit i kdyby ji to mělo stát její vlastní život. Ke neústupná a odvážná což ji někdy dělá i trochu tvrdohlavou.
Území: Aiyis
Postavení: Bojovník
Něco o: Umí velice dobře bojovat, ale lov není zrovna její silnou stránkou. Při lovení je nemotorná a pletou se jí vlastní tlapky. Má panický strach z velkých ptáků jinak není nic co by ji vyděsilo. Umí trochu plavat. Často dokáže zakopnout i na naprosté rovině.
Minulost: GoldenStream se narodila samotářské matce, která ji v šesti měsících opustila po tom co ji naučila jak přežívat v divočině. Kvůli její nemotornosti jí moc nešel lov a tak často byla klidně i tři dny ohladu. Když jí bylo pět let potkala několik koček z Aiyis, kteří když uslyšeli o tom jak hladoví rozhodli se jí pomoct. Pomohli jí vylepšit její lovecké schopnosti i když jí to stále moc nešlo. Nakonec se GoldenStream rozhodla vrátit se zpátky k životu samotářky i přes to že se jí líbilo mít nějaké přátele nebo někoho kdo by stál po jejím boku. Když se jednoho dne toulala poblíž území Aiyis zaslechla mňoukání a vydala se tím směrem. Když doběhla směrem ke zdroji zvuku, našla tam jednoho z potomků z hlavní rodiny Aiyis na, kterého útočí tři lišky. Byl poškrábaný a hodně krvácel. Pomohla mu lišky zahnat pryč z území. Vůdce jí byl velice vděčný za to co udělala a nabídl jí zůstat v Aiyis. GoldenStream jeho nabídku přijala a od té doby už není samotářkou.
Vzhled: GoldenStream je troj barevná dlouhosrstá kočka. Je bílá s béžovými a hnědými fleky po celém těle. Má velice dlouhý ocas a obrovské uši s chlupatými špičkami. Každé oko má jinak barevné. Levé je fialové a pravé tmavě modré. Na rameni má jizvu. Na hlavě má zapletených několik fialových růží.
Hned jdu udělat druhou přihlášku.