Jméno: Starstream - Hvězdná bystřina
Věk: 6 let
Před kolika lety kočka zemřela: 2 lety
Pohlaví: kočka
Klan: Bývalý - Jestřábí klan
Nyní - StarClanPostavení: Válečník
Povaha: Je milá a přátelská. Pomohla by každému kdo to potřebuje. Ráda navštěvuje sny jiných koček a sděluje jim proroctví. Je loajální ke svému klanu a nikdy by nikoho nezradila. Je ochranitelská.
Něco o: Bojí se vody. Nikdy nepoznala doopravdy svoji rodinu. Má ráda přírodu.
Minulost: Když se narodila vychovala ji jiná kočka a proto nikdy neměla šanci poznat své rodiče a sourozence. Její adoptivní matka jí o její skutečné rodině často vyprávěla, ale nikdy se nezmínila proč s nimi Streamkit nemohla žít. Když se jí na to zeptala jen si povzdechla a rychle změnila téma. Její nevlastní matka se jmenovala Lillyfall a nevlastní bratr Viperkit. Všichni tři žili jako samotáři, ale po nějaké době se Lillyfall rozhodla přestěhovat se k Jestřábímu klanu kde se ona a Viperkit staly učedníky jménem Streampaw a Viperpaw. Když byla Lillyfall na lovu zastihl ji požár a ona se už nikdy nevrátila. Streampaw to velice zasáhlo a několik dní nepromluvila. O pár měsíců později byla jemnována válečníci Starstream. Na lovu zabloudila dál od území kde našla jeskyni. Rozhodla se jí prozkoumat, protože se jí zdálo že zevnitř cítí zvláštní pach. Čím hlouběji do jeskyně šla tím více jí docházelo co za pach to je. Byla to krev. Jeskyní protékal malí potůček který byl zbarvený do jasně rudé barvy, proto se vydala podél něj. Ještě než ztihla zjistit co je zdrojem krve, venku začalo pršet a potůček se začal rozvodňovat. Starstream se chtěla vrátit protože už nemělo smysl dál hledat vzhledem k tomu že krev se rozptýlila všude možně, takže stratila stopu. Když se otočila stál za ní duch nějaké kočky. Duch se rozběhl hlouběji do jeskyně a ona se ho rozhodla následovat. Po chvíli dorazila k malé prostorné jeskyňce s otvorem uprostřed stropu. Tam duch zmizel a místo něho tam ležela těla dvou neznámých samotářů. Když si je prohlédla zblízka zjistila že jsou jí až moc podobní. Ustoupila o krok dál když si uvědomila že jsou to její vlastní stracení opravdový sourozenci. Zatímco u nich tiše seděla a truchlila nevšimla se že voda v jeskyni neustále stoupá. Zdálo se jí že slyší šumění jakoby vody. Po chvíli ji smetla divoká voda i spolu s mrtvými těly jejího bratra a sestry. Brzy se celá jeskyně zatopila vodou a ona se nemohla nadechnout. Navíc si nepamatovala cestu ven. Po chvíli se začala topit až nakonec její bezvládné tělo kleslo na tvrdou podlahu jeskyně.
Rodina: Vlastní matka - Breezefur(není známo co s ní je)
Vlastní otec - Waterclaw(není známo co s ním je)
Vlastní sourozenci - Acacialeaf a Glowwing(mrtvý)
Adoptivní matka-Lillyfall(mrtvá)
Adoptivní bratr - Vipertail(není známo co s ním je)
Druhá přihláška bohužel vyjde až zítra, protože momentálně nemám moc času.