Jméno: Tichá bobulka (Quietberry)
Věk: 4 roky
Pohlaví: ona
Klan: Deer clan
Povaha: Tichá bobulka je trochu extrovertnější. V rozhovorech je ohleduplná a milá. Řídí se hlavou, často logicky a vyrovnaně. Její pohled na svět je většinou optimistický. Je kooperativní, nestěžující si, jemná, nesoutěživá, vtipná a vypočítavá. Tichá bobulka je inteligentní, což se odráží v jejích rozhodnutích, dovednostech a konverzacích. Občas přemýšlí, jaký by byl život, kdyby byla jiným zvířetem. Tichá bobulka o svých názorech mlčí, protože jsou v rozporu s klanovou normou. Miluje svá koťata.
Rodina:
Rodiče - neznámí
Druh - neznámý
Syn - Drozdík
Dcera - Vřesinka
Nevlastní syn - HavránekVzhled:
Jméno: Drozdík (Thrushkit)
Věk: 1 měsíc
Pohlaví: on
Klan: Deer clan
Povaha: Drozdík si nejvíce cení znalostí. Je většinou extrovertní. V rozhovorech je upovídaný, neomalený a bezohledný. Řídí se srdcem, často náladovým a melancholickým. Jeho pohled na svět je většinou pesimistický. Je dobromyslný, intuitivní, předvídatelný, romantický, pomstychtivý a sadistický. Drozdík je poněkud chytrý, což se odráží v jeho rozhodnutích, dovednostech a rozhovorech. Jeho oblíbené období je novolistí. Vždy se však bude snažit vyhýbat válkám a bitvám. Je příliš mladý na to, aby uvažoval o rodině nebo družce.
Rodina:
Matka - Tichá bobulka
Otec - neznámý
Sestra - Vřesinka
Nevlastní bratr - HavránekVzhled:
Jméno: Vřesinka (Briarkit)
Věk: 1 měsíc
Pohlaví: ona
Klan: Deer clan
Povaha: Vřesinka si nejvíce váží své rodiny. Je trochu více introvertní. V rozhovorech je introspektivní, výřečná a ohleduplná. Řídí se hlavou, často logicky a klidně. Její pohled na svět je většinou optimistický. Je rozvážná, důvěřivá, věřící, vzrušivá a divoká. Vřesinka je moudrá, což se odráží v jejích rozhodnutích, dovednostech a rozhovorech. Vždy utíká před dvounožci, když je vidí. Vřesinka o svých názorech často nemluví, ale když to udělá, je to téměř vždy tak akorát na vytvoření války. Je příliš mladá na to, aby uvažovala o rodině nebo partnerovi.
Rodina:
Matka - Tichá bobulka
Otec - neznámý
Bratr - Drozdík
Nevlastní bratr - HavránekVzhled:
Jméno: Havránek (Ravenkit)
Věk: 5 měsíců
Pohlaví: on
Klan: Deer clan
Povaha: Havránek si nejvíc váží sám sebe. Je většinou introvertní. V rozhovorech je sympatický a milý. Řídí se hlavou, často logicky a má jasnou mysl. Jeho pohled na svět je většinou optimistický. Je skromný, odvážný, nenáročný, přísný, zbabělý a zlomyslný. Havránek je ignorant, což se odráží v jeho rozhodnutích, dovednostech a rozhovorech. Má rád šplh. Havránek nemá žádné vyhrazené názory na politiku klanu a raději se od nich co nejvíce straní. Je příliš mladý na to, aby uvažoval o rodině nebo družce.
Rodina:
Nevlastní matka - Tichá bobulka
Otec - neznámý
Nevlastní bratr - Drozdík
Nevlastní sestra - VřesinkaVzhled:
Pro: Pernakzesmeckycz