,,Gratulujem Vám, princezná Talia. Vďaka vašej neschopnosti postarať sa o väznenie démonov, nám tu teraz pobehuje démon prvej triedy, ktorý sa pri poslednom úteku postaral o zánik takmer celého Kráľovského mesta," ironicky poznamenal Atkins, jeden z hlavných členov bezpečnostnej rady.
Keď sme s Crowleym zistili, že Wolkra je preč, ihneď sme za vrátili späť do palácu a oznámili túto skutočnosť otcovi. Ten zvolal bezpečnostnú radu, ktorej členovia bola banda otravných skurvysynov a pár mojich priateľov. K tej prvej skupine som radila všetkých vládcov jednotlivých miest v našej krajine a rôznych generálov.
,,Talia a ani ja nemôžeme za zmiznutia démonov," odsekol Crowley, ktorý stál ako kôpka nešťastia za mnou. Na väčšine takýchto zasadnutí sa aj tak všetci pohádame, prečo by sa malo toto zasadnutie niečím líšiť.
,,Niektorí z nich sa ani nenašli," podotkol Elon, vládca mesta neďaleko na východe našej krajiny. ,,Možno sa aj Wolkra stratí," s nádejou v hlase, potichu povedal.
,,Tomu neveríš ani ty," prevrátil očami Atkins a ja som mu musela dať výnimočne za pravdu. Wolkra rozhodne nebude žiť v ústraní.
Otec si vzdychol. ,,Je jedno kto za to môže, nateraz. V tomto momente musíme vymyslieť plán, ako ju chytiť."
Všetci súhlasne prikývli, no nikto zjavne neprišiel s nápadom, ako chytiť démona, ktorú vidí len jeho obeť.
,,Vieme, ako bola Wolkra chytená pri jej poslednom úteku?" spýtal sa Alaric, ktorý zároveň prelomil napäté ticho. ,,Nejak sa predsa do Pekla dostať musela."
Teraz sa všetci pozreli na mňa a Crowleyho. Ja som Wolkrin útek nezažila, no Crowley áno a hovoril mi o tých dňoch veľa príbehov, vďaka ktorým mi do dnešného dňa lezie mráz po chrbte. Pokynula som Crowleymu, nech rade prezradí, akou katastrofou sa posledný raz podarilo Wolkru chytiť.
Crowley si vzdychol a začal rozprávať. ,,Bolo to dávno, ešte pred vládou praotca nášho dnešného kráľa," pokynul hlavou na otca.
Atkins ho prerušil. ,,Na príbehy nemáme čas. Všetci sme ako malé deti počuli hrôzostrašné príbehy o desivej Wolkre, ktorej nikto neunikol živý. No koniec príbehu a to, kto ju dostal do cely nám všetkým akosi uniklo."
Všetci na jeho slová prikývli.
Crowley zaváhal, no nakoniec to vyklopil. ,,Do cely ju dostali starodávni bohovia, konkrétne Boh pomsty, Chonshu," odpovedal.
,,Na čo teda čakáme? Choďte ho rýchlo prebudiť!" vyhŕkol vládca, ktorého meno mi uniklo.
Tento raz som sa ozvala ja a pokrútila som hlavou. ,,To nesmieme spraviť. Chonshu vtedy podviedol celú kráľovskú rodinu a do sveta vypustil zvyšok jeho priateľov. Keby sme to urobili, len by sme nahradili jednu pohromu ďalšou."
,,Škody, ktoré v nasledujúce roky urobili Bohovia, boli ešte väčšie, ako tie, ktoré za pár dní spravila Wolkra," prikývol Crowley.
,,A čo krvná prísaha?" spýtal sa Alaric.
Znova som pokrútila hlavou. ,,Príliš riskantné, Bohovia by nikdy neuzatvorili krvnú prísahu, ktorá by pre nich nebola výhodná."
Alaric si vzdychol. ,,Tak čo budeme robiť?"
Znova sme ostali ticho. Do mysle mi prenikol hlas môjho otca. Prosím Talia, pomôž mi, som v koncoch. Čo budeme robiť?
Nervozita mnou začala lomcovať jedna radosť. Chcela som upokojiť otca, povedať mu, že všetko bude v poriadku no... Neviem. Namiesto upokojenia som mu vyslala len jednu myšlienku.
YOU ARE READING
*Dark*
FantasyTalia je princezná, s mocou kontrolovať démonov. Jej brat je korunný princ a druh jej robí zo života peklo. Hlavná hrdinka má na starosti pomáhať pri chode krajiny, ochraňovať svojich ľudí pred démonmi, no zároveň musí bojovať so svojimi vnútornými...