4. Noam

111 19 2
                                    




,,Tal, pozeraj sa na mňa, dobre? Spolu to zvládneme, hlavne sa neotáčaj," hovoril na mňa Ronan, ktorý stál rovno predo mnou a nútil ma pozerať sa do jeho modrých očí.

,,Bojím sa," prvý raz v živote som priznala túto skutočnosť. Ak sa Wolkra dostane do mojej mysle, môže to znamenať koniec pre všetkých obyvateľov nášho sveta.

Všetci členovia miestnosti stáli zamrznuto na mieste a pozerali sa na mňa so strachom v očiach. Vedeli, že ak bude mať Wolkra prístup do mojej mysle, odhalí mágiu, ktorú som v sebe nikdy neodhalila ani ja sama.

,,Mohli sme predvídať, že sa bude chcieť zmocniť člena kráľovskej rodiny," vzdychla si Em.

,,Mohli. Ale zrovna tejto?" otrávene sa spýtal Cain a prevrátil očami. Ani po toľkých rokoch mi stále nevedel prísť na meno.

Talia. Počula som v hlave moje meno. No nebol to Ronan, otec a ani Amanda. Oni jediní v tejto miestnosti ovládali telepatiu. Otoč sa. Hovoril hlas, patriaci starene stojacej za mnou.

Nervózne som prehltla a pozrela sa na otca. V jeho vždy kľudnej tvári som videla nervozitu, aj on si uvedomoval vážnosť a bezvýchodnosť tejto situácie. ,,Talia, musíš zachovať pokoj a absolútnu sebadisciplínu. Hovorí tá démonka na teba?" spýtal sa, na čo som mu len prikývla. ,,Musíš ju odraziť, zablokovať. Tak, ako ťa to učila Amanda."

Pozrela som sa na moju tetu s nádejou, že mi dáko pomôže.

Amanda ako jediná v miestnosti sedela v kľude na stoličke a popíjala víno, akoby sa nechumelilo. S kľudom položila pohár na stôl, postavila sa a prešla ku mne. Celú si ma premerala očami a povedala: ,,Nevychovala som z teba bábovku, Talia. Nehovor mi, že si si za tých 20 rokov trénovania, z našich posedení nič neodniesla."

,,Na väčšine našich posedení si len kričala na mňa a Ronana to, že sme neskutočne tupí a nič nedokážeme," zamrmlala som.

,,Ak si si z toho zobrala len toto, tak sme všetci mŕtvi už teraz," odsekla a otočila sa na môjho otca. ,,Brat môj, dovoľ mi odísť a skryť sa do bezpečia," zaprosila.

Otec sa zamračil. ,,Naozaj to len tak vzdáš, Amanda?"

,,Tvoju dcéru som naučila všetko, čo som mala. Už je len na nej, ako sa vysporiada s touto situáciou. Nám ostatným daj aspoň šancu na plánovanie vlastného prežitia."

,,Ak sa to Talii nepodarí, bude jedno, kde sa ukryjete. Wolkra si vás nájde všade," poznamenal Crowley.

Amanda sa pousmiala. ,,Sú rôzne možnosti na prežitie."

Spomenula som si na slová Azoka. Povedal, že sa mám na záhadné zmiznutia démonov spýtať Amandy. Mohla za tým všetkým stáť ona? Keby som nemala za zadkom Wolkru, riešila by som to. No jeden problém v jednom čase.

Otec si vzdychol. ,,V poriadku, ako chceš. Ak nám už naozaj nemáš čím prispieť na vyriešenie tohto problému, môžeš ísť," rezignoval.

,,Cain, ideme," víťazne vyhlásila. Môj druh podišiel k mojej tete, chytil ju za ruku a bez slova sa nechal odteleportovať z tejto miestnosti.  Ani sa na mňa nepozrel. Bola som jeho družka, no bolo mu ukradnuté, že som práve v jednej z najťažších situácií môjho života.

,,Idioti," skonštatoval Alaric, keď už po nich ostal len prach po teleportácii.

,,Poradíme si aj bez nich, Tal," povzbudivo ma môj brat chytil za ruky. ,,Amanda mala aspoň v niečom pravdu. Už by si mala ovládať umenie telepatie v celom rozsahu. Stačí, ak Wolkru zablokuješ."

Tvoj vlastný druh a rodina ťa opustili a tvoj brat si naozaj myslí, že by stačilo zablokovať myseľ. Priam sa mi vysmievala démonka. Ach princezná, je to ľahšie, než som očakávala.

*Dark*Where stories live. Discover now