,,Čo tým myslíte, že je preč?" spýtal sa nás otec, keď sme sa k nemu ja, Alaric a Ronan teleportovali ako jedna veľká pohroma priamo do stredu sálu.
Otec nás nervózne odteleportoval na iné miesto, kde sme mali viac súkromia. Nečudovala som sa. Vyzerali sme ako po veľkom boji. Naše odevy boli roztrhané a telá nám zdobili krvavé rany.
Jaskyňa si vyžiadala svoju prvú obeť. Emarescence.
,,Neviem, čo sa stalo," povedala som, alebo skôr bolestne zastonala.
,,To miesto je prekliate tou najčernejšou mágiou, akú som kedy zažil," hlesol zrútený Alaric. Bol to viac ako 500-ročný generál Prvej armády, no toto bolo prvý raz v živote, kedy som ho videla takého ustráchaného. Padol na kolená a ostal roztrasený na zemi. Môj brat a ani ja sme na tom neboli inak. Ronan ani len nehlesol a pozeral do blba.
Otec si nás zamračene premeriaval. Privrel oči a pomaly nám všetkým prenikol do myslí, aby získal naše spomienky z jaskyne.
Chvíľu bol ticho a potom neveriacky zalapal po dychu a nervózne preglgol. ,,Svätá Temnota," hlesol.
V následujúcich minútach prišli do miestnosti aj Kňaz a Crowley. Otec im objasnil situáciu, pričom sme my ostatní ostali ticho a stále spracovávali predchádzajúce momenty.
Talia. Ozvala sa Wolkra, no ja som ju odignorovala. Všetko sa pre mňa odohrávalo ako vo filme, akoby som v miestnosti ani nebola prítomná a keby démonka chcela, dokázala by nadomnou prevziať kontrolu. Moja myseľ bola otupená. Musíš ma počúvať, stane sa niečo zlé.
Stane? Ironicky som sa uchechtla. Už sa akože nestalo?
Je mi ľúto tvojej priateľky, no mám pocit, že toto bol len začiatok niečoho oveľa horšieho.
Zamraila som sa. Čo môže byť horšie ako strata najlepšej priateľky ?
Wolkra sa odmlčala. Premýšľaj. Rozhliadni sa okolo seba. Vyzvala ma. Kde máš tetu a druha, nie je to zvláštne, súdiac podľa Azokovho varovania a tvojho posledného rozhovoru s Amandou, že tu zrovna teraz nie sú?
Prešiel mi mráz po chrbte.
,,Kde sú Amanda a Cain?" spýtala som sa a prerušila tak rozhovor môjho otca, Crowleyho a Kňaza.
,,Neviem sa k ním dostať," priznal otec.
,,Odišli z plesu krátko po vás, odvtedy zablokovali mysle a nikto sa k ním nemôže dostať," povedal Crowley.
V hlave mi začalo pískať, keď som si dala dva a dva dokopy. Takmer mi vyhŕkli slzy.
,,Čo sa deje, Tal?" hlesol Ronan, ktorý prvý raz od jaskyne prehovoril.
Pozrela som sa na neho so zúfalosťou v očiach. ,,To Cain a Amanda, oni za tým stoja. Myslím, že plánujú vzburu," hlesla som.
Konečne ti to doplo. Zamrmlala Wolkra.
...
,,Chcem každého vojaka a každú živú dušu v tejto krajine nasadenú na nájdenie Amandy a Caina," rozkazoval otec generálom. Ronan a Alaric dali rýchlo dohromady svojich vojakov a ja som sa snažila s Crowleym zohnať démona, ktorý by vedel moju tetu a druha vystopovať. No neúspešne, zdalo sa, že zrovna takýmto druhom sa podarilo z ciel ujsť.
V nasledujúcich minútach sa celá situácia zhoršila ešte viac.
A to nebol jediný problém. Zdalo sa, že Amanda a Cainovi sa podarilo na svoju stranu tajne pridať aj niekoľkých členov armády. Respektíve celú bývalú Cainovu armádu, ktorej bol kedysi veliteľom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Dark*
FantastikTalia je princezná, s mocou kontrolovať démonov. Jej brat je korunný princ a druh jej robí zo života peklo. Hlavná hrdinka má na starosti pomáhať pri chode krajiny, ochraňovať svojich ľudí pred démonmi, no zároveň musí bojovať so svojimi vnútornými...