"Jeongin, Jeongin duyuyor musun?"
Gözünün önünde sallanan el ile gerçeğe döndü. Karina tek kaşını kaldırmış bir şekilde Jeongin'e bakıyordu, üstelik eli hala havadaydı.
"Üzgünüm daldım adım Yang Jeongin."
O anın stresi ile kendini tanıtıp Karina'nın elini sıktı, Changbin ve Seungmin ikilisi ise karşısında dikilmiş büzdükleri dudakları ile Jeongin'e bakıyorlardı.
"Bizim elimizi sıkmayıp şu aptal Karina'nın elini sıkman çok kırıcıydı."
Changbin dalga geçercesine konuştuğunda Seungmin işaret parmağını yanağına koymuş ve göz yaşı süzülme efekti vermişti, tabi Jeongin onlara gülemiyordu çünkü aklı hala karşısındaki kızdaydı.
"Changbin iğrenç esprisini yaptığına göre artık gidebilirim, hem yeni misafirimiz Jeongin ile tanışma merasimimizi de gerçekleştirdik."
Karina cümlesini bitirdikten sonra sonuna saçma bir gülücük eklemiş ve donakalmış çocuğun saçlarını karıştırıp kapıya doğru ilerlemişti.
"Unuttuğumu sanma Lixie o parayı ödeyeceksin."
Karina kapıyı açmadan önce arkasına dönüp Felix'e söylendiğinde Felix orta parmağını havada sallamıştı, genç kız ise takmadan diğer çocuklara veda etmiş ve kapıdan çıkmıştı.
Jeongin tam sonunda gitti diye düşünürken Karina'nın ardından kapanan kapı açılmış ve içeriye tekrar girmişti.
"Bunu unutmuşum üzgünüm."
Karina hızlı adımlarla sevgilisinin yanına gelip kollarını boynuna doladıktan sonra onu derin bir öpücüğe çekmişti, Hyunjin ise ellerini kızın beline koymuş ve karşılık vermişti.
Karina öpüştüğü sarışın çocuktan ayrılıp tekrar kapıya ilerlemiş ve çıkmadan önce el sallamıştı diğerleri de ona karşılık vermiş, gittiğinden iyice emin olduktan sonra kusma taklidi yapmaya başlamışlardı.
"Iyy iğrençti."
"Hyunjin sevgilim hadi öpüşelim."
Seungmin, Felix ve Changbin dalga geçmeye devam ederken Hyunjin gözlerini devirmişti, Jeongin ise taklit yapan çocuklara gülmekle meşguldü. Üstelik artık Hyunjin'in arkasında saklanmıyordu, birazda olsun çekingenliğini yenmişti.
"Yürüyün gidin işinize dönün ya."
Hyunjin sinirle söylendikten sonra kasanın arkasındaki mutfak bölümüne doğru yürümüş, içeri girmeden önce tekrar siyah saçlı çocuğa dönmüştü
"Malzemeleri kontrol edeceğim burada bekle birazdan çıkarız."
Hyunjin sinirli gözüküyordu, tanışalı henüz bir gün olmuş olsa da Jeongin bile sinirlendiğini anlamıştı.
Çocuğun cevabını beklemeden mutfağa girdiğinde Jeongin için artık saklanacak bir yer kalmamıştı, sonuç olarak arkadaş listesini genişletmek zorunda kalacaktı.
"Bu neydi şimdi neden sinirlendi bu."
Felix elindeki süpürgeyi duvara yaslarken Hyunjin'in duymaması için fısıldamıştı, Seungmin ise bir kez daha mutfağın olduğu yere bakıp tekrar çilli çocuğa dönmüştü.
"Ne bileyim konu Karina olunca çıldırıyor."
"Sikeceğim aşkını sevgili olmadan önce ikisi de böyle değildi ne güzel arkadaş grubuyduk."
İlişki sürelerinin çok eskiye dayanmadığını anlamıştı Jeongin. Ayrıca konuşma tarzlarına bakılırsa Karina hakkında geçtikleri dalgalar arkadaşçaydı, yani onu sevmiyor falan değillerdi sadece ikisinin ilişkisiyle dalga geçiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
peach lavender boy, hyunin
FanfictionJeongin 17 yaşının ilk yaz tatilinde aile dostlarının sahil kasabasındaki evlerine yerleşir. Yan shipler: minsung changlix chanmin soundtrack: Moonlight on the river by Mac DeMarco ...