YD_2203 'ün kaleminden...
ᴋᴀᴘᴀᴋ ᴛᴀsᴀʀıᴍı
𖥸
Siz hiç aşık oldunuz mu ?
- Ben oldum..Peki hiç aşık olduğunuz kişi birden ortadan kayboldu mu ?
- Benim kayboldu..Lalin ALGÜL. Daha on sekizinde, liseyi yeni bitirmiş bir genç kız.
Hayatında hiçbir sorun yoktu, bu yüzden çok mutludu Lalin ama bu mutluluğu bozacak bir şey olmuştu.
Sevgilisi Atlas GÜNGÖR birden ortadan kaybolmuştu...
Bir mektup hayatınızı ne kadar değiştirebilir ?
- Hiç düşünemeyeceğiniz kadar, yani tamamen..Lalin'in de hayatı tamamen değişiyordu işte... Bir mektup sayesinde hayatının aşkı ile sevgili olmuştu , bir mektup ile de onu kaybetmişti.. Mektupta yazanlar Lalin için fazlasıyla acıydı.
"Beni unut..." Yazıyordu mektupta.
"Öl !" Deseydi acır mıydı Lalin'in kalbi böylesine..
Lalin inanmak istememişti yazanlara. Hiçbir zaman da inanmamıştı..
Yeni gelen mektuplar sayesinde de düşüncesi kesinleşmişti.
Lalin'in, Atlas'ı bulması için yol gösteren mektuplar olacaktı..
𖥸
.
.Bu hikâye için çalışmak gerçekten keyifliydi. Bu nedenle kendimi durduramamış olabilirim. Umarım beğenirsin..
ᴛᴀɴıᴛıᴍ ᴀғɪşɪ
ᴋᴀʀᴀᴋᴛᴇʀ ᴛᴀɴıᴛıᴍ ᴋᴀʀᴛʟᴀʀı
☾
Hikâyeye şahsen bayıldım !
Umarım sizlerde bir şans verirsiniz.Kapaklar hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Sizce hikâyenin konusunu yansıtabilmişler mi ?
▫️◽▫️
Güle güle kullann..
Lütfen beni hikâyenin özet kısmına ya da ilk bölümüne etiketlemeyi unutma.ฅ^•ﻌ•^ฅ
╔═══════════════╗
Bataklikyakamozu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʏᴀᴋᴀᴍᴏᴢ ᴛᴀsᴀʀıᴍ ᴠᴇ ᴠɪᴅᴇᴏ
Beletrie( istek alımına ara verildi ) ❥Kapak Tasarımı ❥Karakter Kartı ❥Tanıtım Kartı ❥Afiş ❥Kısa Tanıtım Videosu yapılmaktadır. 【 ᴛᴀsᴀʀıᴍʟᴀʀ şᴀʜsıᴍᴀ ᴀɪᴛᴛɪʀ 】