Introduction

859 62 2
                                    

" Hyung...ကျွန်တော် ဒီဘဝမှာ ပျော်တယ်...ကျွန်တော် Hyungဘေးမှာနေရတာမလို့ လူသားတစ်ယောက်မဖြစ်ချင်တော့ဘူး...လူဖြစ်လာရင် သေဆုံးရဦးမယ်...ကျွန်တော်​ ေနာက်ဘဝမှာ Hyungကိုမမှတ်မိေတာ့မှာစိုးတယ်... ဒီလိုပဲ​ဘဝအဆက်ဆက် Hyung နဲ့လွဲေချာ်သွားခဲ့ရင် ဒီဘဝရဲ့ ေတွ့ဆံုက ခဏတာပဲြဖစ်သွားတော့မှာကို နှမြောတယ်... "

အန်ညော်! ထီမဲ ေယာေရာ်ဘွန်း😍

ေဒးမွန်းရဲ့ ပံုမှန်မဟုတ်တဲ့ စိတ်ကူးလေးတေွကို သည်းခံပေးကြပါနော့်...
ဒီတစ်ခေါက်ရေးမယ့် ficလေးမှာ ရူတိုလေးက ဝိညာဉ်လေးပါ... သူ့ကိုကို ကို​ စွန့်လွှတ်လိုက်ရမှာကြောက်ပြီး မကျွတ်မလွတ်နိုင် ဖြစ်နေတဲ့​ဝိညာဉ်လေးပါ... ကိုကို့နောက်က တကောက်ကောက်လိုက်ပြီး ကိုကို့အတွက် sugar baby လုပ်မယ်​ ဝိညာဉ်လေးပါ... ချစ်ဖို့လည်းကောင်းပြီး သနားဖို့လည်း ကောင်းတဲ့​ဝိညာဉ်လေးပါ... ကိုကိုကရော ဒီဝိညာဉ် babyကို ချစ်နိုင်ပါ့မလားဆိုတာ...

ဖတ်ကြမယ်ဟုတ်😌

ခုတော့​မရေးသေးပါဘူး intro ဝင်ရံုလေးပါ... The​ Cage ပြီးရင်တော့ စရေးပါတော့မယ်...

ကြော်ငြာဝင်ထားတာပါ ချစ်ပေးကြပါဦး💞😍

Zawgyi

" Hyung...ကြၽန္ေတာ္ ဒီဘဝမွာ ေပ်ာ္တယ္...ကြၽန္ေတာ္ Hyungေဘးမွာေနရတာမလို႔ လူသားတစ္ေယာက္မျဖစ္ခ်င္ေတာ့ဘူး...လူျဖစ္လာရင္ ေသဆုံးရဦးမယ္...ကြၽန္ေတာ္ ေနာက်ဘဝမှာ Hyungကိုမမှတ်မိေတာ့မှာစိုးတယ်... ဒီလိုပဲဘဝအဆက္ဆက္ Hyung နဲ့လွဲေချာ်သွားခဲ့ရင် ဒီဘဝရဲ႕ ေတွ့ဆံုက ခဏတာပဲြဖစ်သွားတော့မှာကို ႏွေျမာတယ္... "

အန္ေညာ္! ထီမဲ ေယာေရာ်ဘွန်း😍

ေဒးမွန်းရဲ့ ပံုမှန်မဟုတ်တဲ့ စိတ်ကူးလေးတေွကို သည္းခံေပးၾကပါေနာ့္...
ဒီတစ္ေခါက္ေရးမယ့္ ficေလးမွာ ႐ူတိုေလးက ဝိညာဥ္ေလးပါ... သူ႕ကိုကို ကို စြန့္လႊတ္လိုက္ရမွာေၾကာက္ၿပီး မကြၽတ္မလြတ္နိုင္ ျဖစ္ေနတဲ့ဝိညာဥ္ေလးပါ... ကိုကို႔ေနာက္က တေကာက္ေကာက္လိုက္ၿပီး ကိုကို႔အတြက္ sugar baby လုပ္မယ္ ဝိညာဥ္ေလးပါ... ခ်စ္ဖို႔လည္းေကာင္းၿပီး သနားဖို႔လည္း ေကာင္းတဲ့ဝိညာဥ္ေလးပါ... ကိုကိုကေရာ ဒီဝိညာဥ္ babyကို ခ်စ္နိုင္ပါ့မလားဆိုတာ...

ဖတ္ၾကမယ္ဟုတ္😌

ခုေတာ့မေရးေသးပါဘူး intro ဝင်ရံုလေးပါ... The Cage ၿပီးရင္ေတာ့ စေရးပါေတာ့မယ္...

ေၾကာ္ျငာဝင္ထားတာပါ ခ်စ္ေပးၾကပါဦး😍

''Butterfly in the Air''(ဝဲရစ်လေဝယ် လိပ်ပြာငယ်)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora