Pt.1 🍓

10.1K 425 783
                                    

~

"Jisung kalk artık hay senin gelmişini geçmişini ben si-"

" NE BAĞRIYON SABAH SABAH UYUMAYA ÇALIŞIYORUZ BURDA"

"BEN Mİ BAĞIRIYORUM GERİZEKALI SEN BAĞRIYON"

Yüzümde yorganın üzerinden hissettiğim yastığın baskısı ile her zamanki gibi beni boğarak uyandırmaya çalışan lama tükürmüş surat- ah yani Hyunjin'in ve onun bok sesi ( çarpılacağım ama olsundu banane) ile güne başladım.

Karnına hafif bir tekme geçirip üzerimden attıktan sonra yatakta yuvarlanıp yüzümü nefes almak için yorganın arasından çıkardım.

"Sen hayırdır beni kaldırmalar falan normalde kıçının umrunda olmam sen kaldırmadığın için okula hep geç kalırım falan?"

Gözlerimi ovuşturup kendime gelirken Hyunjin de ayağa kalkmış kafama bir tane yapıştırıp intikamını alıp lafa başladı.

"Felix 00 line acil toplantı mesajı çekti yoksa çöpüm bile senden daha mühim Han"

Yataktan kalkmış üzerimi giyinirken (evet Hyunjin'in önünde giyiniyorum çünkü ahiretlik bro'yuz ve küçüklük arkadaşıyız kendimden çok Hyunjin'in götünü gördüm hayatımda neyse konumuza dönelim) göz yaşlarımı siliyor gibi yaptım yalandan.

"Beni böyle sevgi dolu cümleler ile duygulandırma Hwang"

Hyunjin dil çıkarıp vefalı arkadaş rolüne bürünüp yatağımı toplarken bende lavaboya gidip günlük rutinimi yapmaya başladım.

"Hadi Sung ne yaptın tuvalete mi düştün yardım lazım mı kardeşim el atim?"

"Aman elin bir yerde eksik olsun Hyun. Hem geliyorum az bekle."

Yüz bakımımı halledip dışarı çıktıktan sonra Hyunjin nihayet der gibi gözlerini devirince üzerime bir bomber ceket geçirip çantamı çantamı tek omzuma takıp önde giden Hyunjin'i takip ettim.

...

Yurttan çıkıp kantine vardığımızda hakkımda konuşan insanları görmezden gelip ( bilirsiniz klasik popüler çocuk sorunları işte diyeceğim ama yok arkadaş ben burda fitne fesatlığımla biliniyorum) heyecanla gün ışığım için etrafta bakınıyordum.

Ah- gün ışığım kim mi?

Sizi tanıştırayım 2 yıldır köpek gibi platonik olduğum çillerinde hayat bulduğum, gözlerinde kaybolduğum, çakma sarının yakıştığını tek düşündüğüm o yüce doğa üstü mükemmel varlığa...

"FELİX!"

Hyunjin kimseyi umursamayıp ayı gibi bağırınca "mal mısın?" der gibi omzuna bir tane geçirip sonra kolumu omzundan sarkıtırken ikimiz de gün ışığım ve sinir etmek için bilerek görmezden geldiğimiz köpüşe doğru ilerledik.

"Selam Lixie'm~

İkimiz de birer sandalye çekip yerleşirken benim köpüş havlamaya başladı tahmin ettiğim gibi.

"Size de merhaba oyosfu çocukları :)"

"Aaa köpüş ayıp ama senin anan benim anam sayılır"

"Senin annen niye benim annem olsun saçmalama Hyunjin"

"İstersen yaparız güzelim"

Hyunjin iğrenç olduğumu düşündüğüm bir şekilde göz kırparken ben ve Felix öğürme sesi çıkarıyorduk.

"Gay düşüncelerini uzak tut benden Hwang"

"AAAA SEUNGMİN YOKSA SEN HOMOFOB-"

Ağzıma kapanan minik eller ile Felix'e dönüp baktım.

Hacker | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin