~
Yurdun kapısını ayağımla tekmeleyerek açarak içeri girdim. Odaya bir göz gezdirdim. Benim tarafım bok götürüyorken Seungmin'in tarafı benimkinin aksine mükemmel bir titizlilik ile öyle duruyordu.
Hayır yanlış anlamayın ben pis bir adam değilim sadece dağınığım ama deseniz bana şu nerde elimi attığım gibi bulurum yani.
Üzerimdeki okul formasını yatağın üzerindeki yığının üzerine attım biara toplarım diye geçirdim içimden tabii biara... Sonra üzerime bol bir şort giyip hava sıcak olduğu için bir sıfır kol basketçi tişörtü geçirdim üzerime.
Bir yandan bilgisayarın başlat tuşuna basıp diğer elimle de yatağın içinden bulduğum dizüstümü de açma tuşuna tıklayıp çalışma masasına koydum. Yurt girişindeki makineden aldığım bir bardak sıcak suyu boşta olan kaplardan birine döküp ağzımla açtığım noodle paketinden noodle ı bahartları ile beraber döküp karıştırıp kapağını kapatıp eriştitelerin pişip şişmesini bekledim.
Tekerlekli sandalyeme çöküp bilgisayarlar açıldıktan sonra dizüstümü bağlantı kablosu ile bilgisayara bağlayıp okul sitesine girdim bilgisayardan. Birkaç güvenlik kısmından sonra dizüstümden bir kod dizisi açıp kilidi kırmasını beklerken arkama yaslandım.
Tanınmış bir okul için kilidi kırmamın en fazla 10 dakika sürecek olması ya benim çok iyi olmam ya da okul güvenliğinin kötü olması demekti -ki benim oyum birinciye ;)
Şifrenin kırılması hakkında gelen bildirimle beraber hazır olan noodle kabıma uzanıp chopsticklerimi de aldım. Ağzıma biraz alıp sıcak olması ile can çekiştikten sonra bir yandan da okul sitesine giriş yapmış bir şekilde sınıf, öğrenci ve ders kısmına girdim.
Bizim sınıfı bulmam ile hesaplandığım gibi 1 puan ile geçip geçmediğimi kontrol ettim her zamanki gibi geçtiğimi görünce sırıtmama engel olamayıp sonra Felix ve Hyunjin'in adı için gezinmeye başladım listede. İkisinin de notlarına bakıp küfür ettim. Bu kadar basit bir sınavdan nasıl 39 ve 41 alabilirler wtf.
Tamam Hyunjin'in malı çalışmıyor zengin zaten isterse baba parası yer de gün ışığım sen ne yapıyorsun yavrum dercesine ekran ile bakıştım bir süre.Sonra silkilenip hemen Felix'in notunu düzenlemek için bir iki kod girip hemen notunu 39 dan 79 yapıp gururla gülümseyip bir yandan bitirdiğim ramen kutusunu kenara koydum. Ardından Hyunjin'in notu için kod gireceğim sırada kodun çalışmaması ile kaşlarım çatıldı. Gevşekliği bırakıp sandalyede dik bir pozisyona girip dizüstümü üzerime çekip bir yandan bilgisayara bakarken düzenleme yapmaya başladım ben kod yazarken karşı taraftan da kod gelmesi ile birisi ile kod dizilimi yarışı yaptığımı farketmem uzun sürmedi.
Normalde olsa sinirleneceğim bir şey aslında nedense gayet keyif vermişti çünkü ilk kez kendi dengim biriyle kod yarışı yapıyordum ki tam o sırada bilgisayarda bir açılır pencere ortaya çıkması ile dizüstümü yerine koyup bilgisayara yaklaştırdım sandalyemi.
Unknown
Kimsin?"Anlaşılan adamımız o kadar iyi ki ekranımda açılır pencere bile açabiliyor ha? "Diye düşünerek tek kaşımı kaldırdım o anda o yazmakla meşgulken bir iki kod daha yazmaya çalıştım ki bir mesaj daha geldi.
Unknown
İyi deneme çocuk fakat kim olduğunu ve ne yapmaya çalıştığını söylemezsen eğer birazdan kim olduğunu öğreneceğim.Sinyalin okul yakınlarından geliyor :)
Bir dakika o bana çocuk mu dedi? Bana? Yüce Han Jisung'a? Hakarete bak aq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker | Minsung
FanfictionBen Han Jisung gidip de bir film klişesine kurban gitmeyeceğim hem de ayar olduğum bir çocukla mı? Asla. ... Han Jisung 2 yıldır platonik olduğu Lee Felix'in yakın arkadaşı Hwang Hyunjin ile kötü notları yüzünden yaz kursuna kalmaması ve tüm yazı b...