~
(Jisung'un ağzından devam)
Fakat sorun değildi çünkü Minho'nun beni eğlenceli bir yere götürdüğünden emindim fakat nedense bir şeyi unutuyor gibi hissediyordum bugünkü Jisung bunun çantasında olduğu cep telefonu olduğunu biliyor fakat o zaman herşeyden habersizdim tabi....
...
Lunapark'a girer girmez güzel yapı karşısında ağzım bir karış açık kalmıştı- ki ben farketmemiştim sonra Minho dalga geçince anlamıştım.
Burayı neden daha önce duymadım hiç bir fikrim yok fakat bundan sonra favori mekanım olacağı kesindi. Tamam belki bir Lotte World etmezdi ama gideri vardı kesinlikle. Heyecanla etrafı izlemeye devam ederken üzerimdeki bakışlardan bihaberdim.
"Aynı küçük çocuk gibisin."
Benim kaşlarım çatılırken o devam etti.
"Yoksa seni ilk önce atlı karıncaya mı bindirmeliyim?"
"Ha ha çok komiksin Lee."
"Tabi Han görevimiz"
O eğilip selam verirken ben sadece gözlerimi devirdim. Selamı bırakınca gülümseyip damarlı kollarını ince belime atarak beni yönlendirmeye başladı.
Normalde kızacağım bu hakerete sessiz kalmayı tercih etmiş, çünkü bilmediğim bu ortamda rahatsız hissetmiştim.
Biletleri aldığımızda beni elimden tutup atlı karıncaya doğru çekiştirmeye başlaması ile söylendim.
"Yah! Minhooo! Ciddi misin ya?!?"
"Ne demek ciddi misin? Çocuğu çocuk oyuncağına götürüyorum işte."
Sesini inceltip taklidini yaptım.
"Ni dimik ciddi misin? Çiciği çicik iyinciğini gitiriyirim işti."
O ise takildime gülüp beni çekiştirmeye devam etmişti. Atlı karıncanın oraya gelince o biletleri almaya gitmiş ben ise kara kara düşüncelere dalmıştım.
Uf ne yapsam ki?
Kaçsam mı acaba?
Ama ya korku treni??
Lanet Lee gıcık Lee
Götüne ayak sokim Lee
Seni sağlı sollu basket topu gibi sektireyim Lee
O-
.
.
.( H: Devamı akıl sağılığınız için sansürlenmiş ve hayal gücünüze bırakılmıştır.)
En son Minho'yu fırında pişirdiğim hayallerimden çıktığımda Minho bana doğru yaklaşıyordu. Ona seslendim.
"Minho bak bizim okuldan Ryujin!"
"Ryujin mi? Nered-"
Panikle o bir şey diyemeden onu kucakladığım gibi bir oyuncağa oturtup kaçtım.
O güç nerden geldiyse bana artık. Seyit on başı gibi Ya Hak dercesine bir kuvvetti yoksa deri kemik bir şeyim ben olm nerde Minho gibi 1.80 adamı kaldırmak.
Minho ise zaten şokta olduğu için bir şey diyemeden atlı karınca çalışmaya başlamıştı. O da hayliyle inememişti.
Ben ise uzaktan diğer çocuklarının videolarını çeken velileri görmem ile beraber elime telefonu aldım. Ve vidoeyu başlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker | Minsung
FanfictionBen Han Jisung gidip de bir film klişesine kurban gitmeyeceğim hem de ayar olduğum bir çocukla mı? Asla. ... Han Jisung 2 yıldır platonik olduğu Lee Felix'in yakın arkadaşı Hwang Hyunjin ile kötü notları yüzünden yaz kursuna kalmaması ve tüm yazı b...