~
"JİSSUUUUUUUUNG LÜTFEEEEEEEN"
"Hayır dedim Hyun hem sesini keser misin bütün okulun dikkati zaten bizde"
"YA"
Ağzına bir tane yapıştırmam ve eşlik eden kötü bakışlarım ile sesini alçatıp devam etti.
"Ya ama Felix'in notunu düzelttin. N'olur benimkini de yap yaz kursuna kalmak istemiyorum hadiii"
"Tamam yeter! Kapa çeneni yapacağım"
"Ama Jisung lütfen bak hem sana şu Lix ile sevdiğiniz grubun konser biletini de veririm"
Sırtımda vücut ağırlığını bana bırakıp koridor boyu sürüklediğim bedene doğru çevirdim kafamı.
"Tamam dedim ya gerizekalı"
"Ah- TAMAM MI DEDİN BİR TANESİN GEL DE ÖPEYİM"
Doğrulup kollarını bana dolayıp yanağımı öpmeye çalışan Hyunjin'i ittirip kendimden uzaklaştırdım.
Derin bir iç çektim ve aklımı toparlamaya çalıştım. Açıkça dün tehdit edildim fakat okul güvenliğinden okuldan birinin sorumlu olduğunu anımsıyorum yani ders saatlerinde hack yapsam müdahale edemez diye kendi kendime düşünürken o sırada Hyunjin de yanağıma öpücük kondurmuştu. Yanağımı iğrelti ile sildim ve ona son bir kez döndüm.
"Öpücük yerine bahsettiğin şu biletleri tercih ederim en yakın zamanda yurttaki masamın üzerinde görmek dileği ile"
Demin Hyunjin ile arşınladığım koridoru gerisin geri dönerken ona öpücük attım.
"TAMAM O İŞ BEN DE BİRİCİK SİCABIM."
Gittiğimi görünce ekledi.
"JİSUNG YA DERS?!?!"
"Asacağım !!"
İlk dersi kim olursa olsun asmazdı -eh tabii ben hariç bu yüzden rahat bir şekilde bu saatte boş olacağını bildiğim müzik odasına ilerledim.
Yolda gelirken dolabımdan aldığım bilgisayar çantası ile etrafı kontrol edip içeri gittim. Ayna ile dolu odada göz gezdirip köşye geçip sırtımı duvara verdim. Dizüstümü çantamdan çıkarıp açılmasını bekledim bir süre sonra derin bir nefes alıp okul sitesine yeniden girdim. Aynı dünkü gibi birkaç kod girdim ve kimse ile karşı taraftan hiç bir kod dizesi ile karşılaşmadan kolayca hackleyip Hyunjin'in notunu de yükselttikten sonra derin bir nefes aldım kafamı geriye atarak. Tam o sırada içeri giren bedenle hemen siteden çıkış yapıp bir ödev sayfası açtım.
İçeri giren çocuk oldukça yakışıklıydı. Bal kahvesi saçları, saçları ile zıtlaşmak ister gibi koyu kahve gözleri vardı. Çene hatları belirgin, boyu benden birkaç santim uzun olmasına rağmen oldukça fit olan görünümüyle aynı bir model gibi gözüküyordu. Tek sorun yanağında ve kaşında olan çiziklerdi. Sanırım küçük bir kavgaya karışmış diye düşünmeden edemedim.
Düşüncelerimin arasından onun sesi ile çıktım.
"Ders saatlerinde burada ne yapıyorsun?"
"Dedi şuan benimle beraber asan kişi"
Alayla sırıtıp aramızda mesafe kalacak şekilde yanıma çöken kişiye döndürdüm bakışlarımı.
"Yine de önce ben sordum ha?"
Kafasını eğip aynı alaycılık ile karşılık veren surata bakıp gözlerimi devirdim.
"Ödevlerimi yapmamıştım onu yapıyordum ama şimdi bitti"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker | Minsung
ФанфикBen Han Jisung gidip de bir film klişesine kurban gitmeyeceğim hem de ayar olduğum bir çocukla mı? Asla. ... Han Jisung 2 yıldır platonik olduğu Lee Felix'in yakın arkadaşı Hwang Hyunjin ile kötü notları yüzünden yaz kursuna kalmaması ve tüm yazı b...