Soru-Cevap 🍓

2.5K 219 301
                                    

.

Selam ben Evren yani nam-ı değer yazarınız. Bu fic yarım bir fic bundan dolayı hikayemiz burda bitiyor fakat şuana kadar ficle alakalı olan soruları derledim bugün. Bu bölümü okuyarak kendinizi aydınlatabilir ve kafanızdaki soru işaretlerini silebilirsiniz. Diğer bölümü okuyarak ise ficin neden yarım olduğunu ve devam edip etmeyeceğini öğrenebilirsiniz hepinize iyi günler.

Yazara sorulan sorular

1) Minho'nun okul birincisi olduğunu başlarda bilmiyordu sonradan öğrendiği halde jisung hala nasıl onun güvenlik olan kişi ile aynı kişi olduğunu bilmiyor?

Cevabı çok basit birincisi; yeniden düzenledim o kısmı. O yüzden okul sitesinin güvenliğinin sadece okuldan biri olduğunu biliyor Jisung. Orda geçen konuşmada Seungmin güvenlik ise işinde iyidir diyor ve Jisung okul birincisi de olsa alasını sikerim diyor.

İkincisi Minho'nun konuşma şekli. İkisi konuşurken Minho yaşlı biri gibi konuştu ifşa olmamak için bu yüzden de Jisung onun genç biri olabileceğini düşünmedi.

2) Ficteki zenginler kim?

Birincisi Hyunjin bildiğiniz üzere baba parası yiyecek bir konumda babasının araba galerisi var ondan biraz gevşek adam.

İkincisi Minho babası ünlü bir avukat ve siyasette de rol oynuyor ondan money money 🤑.

Üçüncü Chan olabilir Minho ve Hyunjin kadar olmasa da orta halliden yüksek bir geliri var.

Bir de ficte gözükmeyen ama ismen geçen birisinin de zengin daddysi mevcut ama gerisi spoiler^^

Seubgmin, Changbin, Felix ve Jisung ortahalli.

3) Jisung yurtta iki bilgisayar ile hacklerken okulda nasıl tek bilgisayar ile hallediyor?

İki bilgisayar ilk giriş için lazımdı Jisung bir kere sisteme girdi mi ikinci için o kadar da ekipmana ihtiyaç duymuyor.

4) Minho niye Jisung'un kendi sorularını çözmesini şaşırıyor?

Orda belirttiğim gibi onlar sıradan sorunlar değil Minho'nun babası başarısına takık ondan olimpiyat soruları gibi zor sorular vardı o testte.

Ve Jisung ona sadece eskiden başarılı olduğunu söyledi eskiden okul güvenliğine.

Şuan ise okulda en vasat öğrenci ama hep bir-iki puan ile kalmaktan kurtulan serseri olarak biliniyor fakat olimpiyat sorularını zorlanmadan çözüyor. Ve yaz okuluna ihtiyaç duymayıp onun yerine yarı zamanlı işte çalışmayı tercih ediyor. Sizce burda ki sır ne? Jisung o konuşmada biraz spoiler veriyor aslında^^

5) Minho Soonie'yi seviyor ama kucağında Doongie var nasıl oluyor?

Kesinlikle soruda yazdığın gibi önce yere diz çöküp soonie yi seviyor sonra sandalyesine oturup bildirime bakarken uyanan doongie geliyor kucağına onu seviyor yani kediler biranda ışınlanmıyor amednndbdsn.

6) 00 line grubu nasıl oluştu?

Hyunjin ve Jisung çocukluk arkadaşı Jisung bunu ilk bölümde zaten diyor. Felix de lise de ki ilk arkadaşı. Felix zaten Seungmin ile arkaştı bu yüzden üçlü bir sene boyunca beraber takılıyor ve Jisung kendi kendine platonik olarak takılıyor. Fakat ikinci senede Hyunjin okullarına nakil oluyor ve Jisung da bir olası düşman çıktığından ve bu da çocukluk arkadaşı olduğundan daha çok içine kapanıyor. Ficte ise üçüncü senelerindeler şuan.

7) Bay Kim ve Bay Park kim?

İleride öğrenirsiniz ama popüler bir grup^^

8) Kitap Jilix mi?

Hayır tabii ki de arkadaşlar saçmalamayın. Ficin adında "Minsung" var bir kere. Altını çizmek isterim ki Jisung okul güvenliğine yani Minho'ya "daha aşk ne demek onu bile bilmiyorum" diyo. Jisung'un Felix sevgisini ileride olaylar geliştikçe anlayacaksınız hatta belki fic bitince geçmişe dönüş de yaparım belki ya da özel bölüm yazarım. Ve belirtmek isterim ki kimse sırılsıklam aşıkken başkasından etkilenmez :D

9) Fic angst mi?

Fice angst etiketini eklerken üzücü sahneler de olacağı için ekledim fic aslında komik sahnelerin aksine baya depresif bir fic iç dünyamı yansıttığı için. Ve önceden de belirttiğim üzere normalde iki sezon planım vardı ama onu yazacak gücü bulamadığım için kendimde, tek sezonda mutlu bitirip ikinci sezon planımı anlatacağım sizlere finalde böylece her şey oturacak.

10) Minho hem jisung hem de hacker'a sincapçık diyor anladı mı kim olduğunu Jisung'un?

Öhm... henüz değil :) öyle demesi nedeni Jisung'un hacker nicki ve gerçek Jisung'un da sinacaba benzemesi. Minho'nun hedef Seungmin olduğu için bu olay onun için sadece tesadüf.

11) Minho keşke hep böyle kalsaydık falan diyor o olay ne?

Ya şimdi şöyleki hikayeyi gelecekteki minsung un ağzından dinliyorduk normalde o andaki gibi duygularını anlatıp iki taraflı pov görmemizin nedeni o fakat. Angst yapmaktan vazgeçtiğim için o kısmı sildim aşklarım rahat olun!

12) Hem chan hem minho nasıl başkan?

Minho üçüncü sınıfların okul birincisi
Chan ise son sınıfların. Chan ve Changbin 00 line ve Minho'dan bir yaş büyük. Jeongin ise bizimkilerden bir yaş küçük Chan ve Chang'dan iki.

13) Madem Jisung ve Minho bff oldu niye bu kadar gerginler? Ve Minho görevini unuttu mu?

Gerginler çünkü gay panic. Akbevdbdbdb. Onun dışında sizin başınıza geldi mi bilmiyorum ama bana olmuştu. Korona dönemi online dan tanışmıştım okul arkadaşlarımla bu yüzden yazın arkadaş olduğum ile kışın arkadaşlığım devam etmedi mesela. Biraz ilişkiler yüzyüze olduğunda değişebiliyor. Minsung yazın çok az buluştu çoğunlukla bireysel faaliyetlerini mesaj ile birbirleriyle paylaştılar. Ondan bir garipler ama sonuç olarak ikisi de ihtiyaç olduğunda birbirine gidebileceklerinin farkındalar.

Minho görevini unutmadı devam edecek göreceğiz. Fakat yalandan arkadaş olmak yerine gerçekten arkadaş olmuş oldu bu da Jisung'u kullanıyor gibi olacak yurtlarına girmek için bu konuda biraz suçlu hissediyor.

Şimdilik bu kadar oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💖

( Güncelleme 19/08/23)

Buraya kadar zahmet edip de okuyan herkese teşekkür ederim.

En küçük yorum ve oy beni çok mutlu etti zamanında. Emeğiniz için teşekkürler ✨.

 Emeğiniz için teşekkürler ✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


13/12/22

Hacker | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin