1 . BÖLÜM

328 24 13
                                    

Herkese tekrardan selam , yeni kitabımla tekrardan sahalardayım . Kitabım umarım hak ettiği değeri alabilir ama bunun olması için sizin desteğiniz lazım ...

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın , bu benim için gerçekten önemli .
Şu sönük yıldızı parlatırsanız çok mutlu olurum.

Yazım yanlışı olabilir bu konuyu linçlemeden yorumlara yazarak belirtirseniz düzeltebilirim .
Kitap yazma konusunda henüz çok acemiyim , bu yazdığım ikinci kitabım olacak .

Ve son olarak şunu eklemek istiyorum lütfen kitaba ön yargı ile başlamayın. Genelde ilk bölümler çok fazla okunma alıyor fakat üç ya da dördüncü bölümden sonra çoğu kişi kitabı bırakıyor.

Konu tam oturmadığı için sıkılmanıza anlam verebiliyorum ama azıcık sabrederseniz sevinirim .

Neyse o zaman iyi okumalar

Başlama tarihlerinizi buraya alalım...

  "On bir çocuğun hayallerinin ve umutlarının kaybolduğu     noktadaydık biz . "  UMAY AKÇALI

            UMAY AKÇALI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

            UMAY AKÇALI

                        YAZARDAN

Genç kız çaresiz adımlarla kolunu tutan iki adam ile beraber sessizce üst kata adımlıyordu. Her zaman düşünüyordu bu ne zaman olacak diye , olmuştu. Fakat hiç ummadığı bir zamanda olmuştu.  Yanında olan adamlar cehenneme günahkar götürürmüşçesine sert davranıyordu kıza.

Genç kız her adım attığında korkudan yüreği ağzına geliyordu , sanki kalbi birazdan ağzından fırlayacak ve yere düşecektiYanında duran adamlara yalvarma, yapmayın etmeyin dese insaf ederler miydi ?

Hiç sanmıyordu , şeytanın sağ koluydu onlar , genç kız çaresizce sarsak adımlarını sürdürdü.  Merdivenler bugün ayrı bir uzun olmuştu sanki çık çık bitmiyordu. Aslında bu genç kızın  işine gelirdi çünkü yukarı ne kadar geç çıkarsa onun için daha iyi olurdu .

Genç kız dolan gözleriyle yere bakan kafasını kaldırdı ve yanındaki adamlara döndü. Biraz yardım istese ne olurdu sanki , bir umut diyerek konuştu.

DİLHUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin