Yatta geçirdikleri koca bir günün ardından herkes duş almış, uyku moduna geçmeye başlamıştı. Yine iki kişi aşırı derecede zinde ve uyanıktı.
"Jeongin?" diye seslendi Seungmin.
"Hm?"
"Uyuyacak mısın?"
"Hayır, hiç uykum yok." dediğinde Seungmin doğrularak ona baktı. "Plaja inelim mi?"
"Yeterince yüzmedik mi ya?" diye sızlansa da kalkmıştı çoktan.
"Yüzmeye değil, oturur sohbet ederiz." dediğinde Jeongin onaylamış ve Seungmin'i beklemeye başlamıştı.
İki genç yata çıktıkları gibi gölge bir yer bulmuş, uyumuşlardı. Zaten sabah zorla uyandıkları için o uykuya çok kolay dalmış bu yüzden gece uykusunu yine kaçırmışlardı. Seungmin yataktan kalkıp Jeongin'le beraber odadan ayrılmış, aşağıya inmişti.
"Felix ve Hyunjin'in de olduğu bir oda grubu açalım." de Jeongin. "Haber vermek daha kolay olur." dedikten sonra grup açmış ve sahile indiklerini söylemişti.
"Acıktım ben." dedi Seungmin.
"Sorma ya, ben de çok açım. Otele geldiğimde uykulu olduğum için yiyemedim doğru düzgün." dedi Jeongin de. Ama bu saatte açık bir yer bulmaları çok zordu.
Bar hariç.
Jeongin ve Seungmin asansörün içindeyken Jeongin elini barın işaretli olduğu kata götürdü. "Reşit misin Seungmin?"
"Hayır." dedikten sonra barın olduğu kata basmıştı Seungmin.
"Atıştırmalık vardır bence?"
"Bar kafe tarzı bir yerdir diye düşünüyorum." dedi Seungmin. Jeongin o kata geldiklerinde gencin yanına geçmiş ve onunla beraber ağır kapıyı itip içeri girmişti.
İğrenç koku burunlarını doldururken Seungmin gencin elini tutup peşinden sürüklemiş ve direkt barmenin yanına gitmişti.
"Atıştırmalık bir şey var mı burada?"
"Hayır." dedi barmen. "Bulabileceğimiz bir yer biliyor musunuz?" dedi Seungmin bağırarak. Kendini zor duyuyordu.
"Otel binasının dışındaki plaj yedi yirmi dört açık, oradan bulabilirsiniz." dediğinde Seungmin eliyle onaylamış ve Jeongin'i peşinden sürükleyerek dışarı çıkarmıştı.
"Sadece birkaç dakikada beynim sikildi." dediğinde Seungmin onaylamıştı. İkisi zemin kata gidip oradan otelden çıkmış ve plaja gitmişlerdi. Büfeden kendilerine tost yaptırmış, meyve suyu da alıp şezlonlara kurulmuş ve karınlarını doyurmaya başlamışlardı.
"Of, çok acıkmışım, çok iyi geldi bu." dedi Seungmin dolu ağzıyla.
"Çok mutluyum yemek yediğim için." diyen Jeongin'e gülmüştü.
İkisi bir süre sessizce yemek yerken, Seungmin telefonuna gelen mesajı duymamıştı. Jeongin tekrar denizde oynamayı teklif ettiği için ona inkar etmekle meşguldü.
"Hadi ya!"
"Gece gece ıslanıp duşa mı girelim deli?" dedi Seungmin gülerek. "Tuzlu olmasa girmezdik." dedikten sonra ikisinin de aklına aynı şey gelmişti.
"Havuz?"
"Ya sen yorulmak nedir bilmez misin?" dedi Seungmin söylenirken.
"Hadi ya!"
"Açık değildir belki. Şortlarımız da odada, gir çık yaparsak uyanırlar."
"İç çamaşırıyla gireriz. Hadi şansımızı deneyelim. Resepsiyona soralım." dediğinde Seungmin inkar etmemişti. Onaylayarak Jeongin'le beraber havuzu sormaya gitmiş, gece girişe kapalı olduğunu öğrenince plaja geri dönmüşlerdi. İkisi birer şezlonga uzanırken uzak kalınca şezlongları yaklaştırmış ve yıldızları izlemeye başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seul Erkek Lisesi/ Operasyon (Seungin)
ФанфикAralarında hiçbir sorun olmayan iki farklı popüler arkadaş grubu, önceki yıl kazanılan maçlardan sonra lisenin onları götürdüğü iki haftalık yaz tatilinde konuşmaya başlar. Basketbol ve voleybol takımlarının kaptanları arasında bir şeyler olsun diye...