19: Annen popomuza iğne yaptı gitti.

1.4K 236 164
                                    

Hyunjin kardeşine yaptığı çayı uzatırken Jeongin yüzüncü defa hapşırmış ve çayı fondipleyip kendini yatağına bırakırken sızlanmıştı.

"Hyunjin beynim ağrıyor!"

"Sen salak mısın? Pardon, siz salak mısınız? Kasım ayında denize girmek nasıl bir kafa?" diye kızdı Hyunjin.

"Ya! Seungmin cüzdanını iskeleden düşürdü, ne yapalım?" dedi Jeongin tekrar hapşırmadan bir saniye önce.

"Gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum size. Bir de bizi arayıp motoru birine bırakmak ve taksiye binmek yerine ıslak ıslak motorla gelmişsiniz, az bile hasta oldunuz." dediğinde Jeongin güldü.

Evet, hak etmişlerdi.

Ve suya girmelerinin en büyük sorumlusu Jeongin'di.

Seungmin'in kimliğindeki fotoğrafı görmek için cüzdanını almış, öpmeden geri vermeyeceğini söylemişti. Seungmin ise o fotoğrafı görmek için cüzdanını çalmasına sinirlenip öpmeyeceğini, Jeongin onu öperse 'taciz ediyorlar' diye bağırarak onu dövdüreceğini söylemişti.

Sonuç olarak Jeongin havaya kaldırdığı cüzdanı iskeleye yaslanırken tutmaya devam etmiş, Seungmin onu öpüp de almak yerine eline uzanmaya çalışınca büyük olanı öpmeye çalışmıştı. Seungmin koluna vurup onu durdururken de ikisinin dengesi bozulmuştu.

Jeongin büyüğünün beline kolunu sarıp belinden aşağıda kalan iskeleden düşmemeye çalışırken Seungmin de küçüğünü geri çekmişti.

Asıl olay anlattıklarının dışında gerçekleşmişti.

Cüzdan Jeongin'in elinden düşmemişti ama iki genç suyu boylamıştı.

Eh, sonu da Hyunjin'in dediği gibi gerçekleşmişti. Seungmin motoru kimseye emanet etmeyi düşünmemiş, eve gidip sıcak bir duş alalım mantığıyla motora atlamış ve Jeongin'e rüzgar yemesin diye iyice arkasına saklanmasını tembih edip hızla çocuğu evine bırakmıştı.

Tüm bunlar sevgili olduklarının ilk haftası anca biterken yaşanmış, iki gündür hastalıktan ölen gençler birbirlerini göremediği için sürekli mesajlaşıp durmaya başlamıştı.

Ve Hyunjin kardeşini azarlayıp odasından ayrıldığı gibi yine sevgilisine mesaj attı.

--

arsız bela
üstünde ne var
anlık.
foto at.
send nudəs

çiçeğim🌸
ne diyosun yine jeongin flfmeşemşrr

arsız bela
özledim diyorum
fotoğraf at diyorum
seni çok seviyorum diyorum
😭😭😭😭😭

çiçeğim🌸

oldu mu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

oldu mu?

arsız bela
tanrım şu güzelliğe bir bak
nasıl hoş bir yaratılış bu
seungmin evden kaçıp sana gelsem bi tane öpsem
döver misin beni

Seul Erkek Lisesi/ Operasyon (Seungin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin