Sıradan ve can sıkıcı bir okul gününün neredeyse sonuna gelmişlerdi.
Jeongin, nöbetçi olmasını kullanarak Seungminlerin sınıfına gelmiş, içeri girip gülümsemişti.
"Hocam, müdür yardımcısı Kim Seungmin'i çağırdı." dediğinde bu taktiği daha önce kullanan Minho ve Changbin birbirlerine bakıp sırıtmışlardı.
Hyunjin de kardeşinin ne döndürdüğünü anlarken Seungmin sırıtmamaya çalışıp ayaklanmıştı.
"Git bakalım, son dersteyiz zaten serbest bırakacaktım sizi." dediğinde Seungmin onaylamış ve iyi dersler dileyerek sınıftan çıkmıştı.
Jeongin yanına gelen gençle sınıftan uzaklaştığında Seungmin ona döndü. "Bu yaptığın suç sayılır."
"Hayır sayılmaz."
"Delisin demiş miydim?"
"Demiştin. Ne kadar deli olduğumu tahmin edemezsin." dedi Jeongin spor salona girerken. Işığı açmayı denediğinde buranın şartelinin kapalı olduğunu anlamış ve kameralara dikkatle bakmıştı. Hiçbirinin ışığı yanmıyordu.
"Özel Seul Erkek Lisesi'ni seviyorum." diye mırıldanmış ve Seungmin'i elinden tutmuştu.
"Nereye gidiyoruz?" dedi Seungmin gence bakarak.
"Şahane bir fikrim var, çok seveceksin." derken soyunma odalarından birine girmişti. Diğer tarafa açılan kapıdan geçip kapalı yüzme havuzunun oraya gelmeden önce bu tarafın tüm şartellerinin inik olduğunu gördüğünde mutlulukla devam etmişti.
"Bekle, havuza geldik." dedi Seungmin gülerek.
"Evet, çünkü neden olmasın?"
"Kasım ayındayız, bu sefer gerçekten hasta oluruz." dedi Seungmin.
"Bir şey olmaz." derken havuzun dibinde duruyorlardı.
"Hayır, Jeongin. Gerçekten hasta olursun."
"Evet, Seungmin. Hiçbir şey olmaz." dedi Jeongin.
Seungmin başını iki yana sallarken büyüğüne doğru koşup beline sarılmış ve belki suyun dibini boylarlar diye Seungmin'in kafasına elini siper etmiş ve dengesi bozulan gençle beraber suya düşmüştü. Seungmin küçüğüne sıkıca sarılıp yere değen ayağıyla bedenlerini yukarı iterken Jeongin beklemeden büyüğünün dudaklarına kendininkini bastırmış, onu öperken dudaklarına sızan suyu umursamamıştı.
Seungmin yüzeye çıktıklarında ondan ayrılan gence nefes nefese bakarken güldü.
"Jeongin..."
"Seung," diyip nefeslendi Jeongin. "Benimle çıkar mısın?"
"Havuza bu yüzden mi atladık?" dedi Seungmin bir eliyle saçlarını geriye iterken.
"Evet," dedi Jeongin dudak büzüp. "Sevmedin mi çıkma teklifimi?"
"Sevdim." dedi Seungmin gülerek. "Sürekli ıslanmamıza da alıştım." dediğinde Jeongin hala cevap vermeyen büyüğüne bakıyordu ıslak kirpiklerinin arasından.
Seungmin genci kendine çekip yeniden dudaklarını birleştirirken Jeongin gülümsemişti.
İkisi ayrıldığında Seungmin alnını onunkine yasladı. "Evet, seninle çıkarım. Seni seviyorum Jeongin, gerçekten."
"Ben de seni seviyorum." dedi Jeongin gülümseyerek.
"Beyaz gömlekle ıslanmamız hoş olmadı." dediğinde Jeongin omuz silkmişti.
"Suda tanıştık, suda kaynaştık, sürekli suyun içindeydik ve ben..." dedi nefes nefese. Hem heyecandan hem de öpüşmelerinden dolayı nefesi yetmiyordu bir türlü. "Ben çıkma teklifinin de suda olması gerektiğini düşündüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seul Erkek Lisesi/ Operasyon (Seungin)
FanficAralarında hiçbir sorun olmayan iki farklı popüler arkadaş grubu, önceki yıl kazanılan maçlardan sonra lisenin onları götürdüğü iki haftalık yaz tatilinde konuşmaya başlar. Basketbol ve voleybol takımlarının kaptanları arasında bir şeyler olsun diye...