"Nereye gidiyorsun sabah sabah?" dedi Hyunjin odasında kıpır kıpır dolanan kardeşine bakarak. Jeongin güzelce giyinmiş, abisine göstermek için gelmiş ve şimdi de orada kendine çanta aramaya başlamıştı.
"Güzel bir insanı güzel bir yere götüreceğim."
"Seungmin'le date yapacaksın yani?" dedi Hyunjin yattığı yerden. Jeongin gülerek onaylamış ve yatağın içinde kıçına kadar kayan şortuyla yatmaya devam eden abisine dönmüştü.
"Felix," dedi Jeongin. "Jisung'tan ertesi gün doğmuş. İkisinin doğum gününü geçen haftasonu kutlayıp okula o yüzden beraber gelmişler. Seungmin söyledi. Kaçırdın doğum gününü." dediğinde Hyunjin sırıttı.
"Belki de kaçırmamışımdır."
"Şaka?" dedi Jeongin merakla.
"00.00'da kutladım doğum gününü. Ama hediye alamamıştım, geç öğrendim. Diğer hafta sonu seni pasta yemeye götürürüm, diyerek söz verdim. Öğleden sonra buluşacağız sahilde. Kek, ışıltılı alkolsüz şampanya ve kadeh götürmeyi düşünüyorum. Geçenlerde story atmıştı bu videoyla, 'Chan, Changbin ve Seungmin abişlere duyrulur' yazmıştı. Ama evde kutlamışlar." dediğinde Jeongin büyük bir şokla ona bakıyordu.
"Hyunjin, bu istihbaratları nereden topluyorsun?"
"Onlardan biriyle yakın olan tek sen misin? Changbin Minho'ya sürekli bir şeyler anlatıyor." dediğinde Jeongin gülmüştü.
"Onlar seviştiler mi?"
"Reşit olduklarında sevişeceklermiş." dedi Hyunjin göz devirip. "Çok gerekli ya!" dediğinde Jeongin kahkaha atmıştı.
"Tamam, boş ver onları. Oldum mu böyle?" dediğinde Hyunjin onaylamıştı. "Neyle gideceksiniz?"
"Ben buradan bisikletle gideceğim. Seungmin'in bu buluşmadan haberi yok geri aça gideceğimiz yere o bizi motorla götürecek." dediğinde Hyunjin gülmüştü.
"Sen enayisin biliyorsun değil mi?"
"Sana ne kardeş? Bunu istiyorum belki. Halimden memnunum ben."
"Olabilitesi olan yalanlar söylersen gerçekleşir işte. Minho ve Changbin barışsın diye ne yalan söylediysen gerçekleşti."
"Yalan mı?" dedi Jeongin. "Ben hiç yalan söylemedim size." dedikten sonra sırıtmış ve kaçmıştı.
"Lan! O doğruysa soyunma odasına yalan söyledin!"
"Olur öyle ufak şeyler!" dedikten sonra kapının önündeki koca hediye paketini almış, bisiklete binip onu arkasına yerleştirmiş ve telefonuyla cüzdanını koyduğu göğüs çantasına bakıp yola koyulmuştu. Jeongin kısa sürede büyüğünün evine gelip zile basarken açan görevlilere gülümsemişti.
"Seungmin uyuyor mu?"
"Daha demin seslendik Küçük Bey'e. Uyanmak üzeredir." dediğinde Jeongin onaylamış ve içeri girmişti. Onu yönlendiren kadınla Seungmin'in kapısını çalıp içeri girerken koca kutuyla kendini kapatmıştı.
"Oha?" dedi Seungmin. "Jeongin?"
"Nereden tanıdın ya?"
"Ellerin." dedi Seungmin gülerek. "Bu ne?"
"Doğum günün kutlu olsun." dedikten sonra hala yataktan çıkmamış gencin yanına gitti. Hediyesini yatağa koyduğunda Seungmin vücudunu esnetmiş ve paketi hızla açmıştı.
"İçinden çıkan köpek bakım malzemeleri ve kafese bakarken kaşlarını çattı.
"Benim köpeğim yok ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seul Erkek Lisesi/ Operasyon (Seungin)
FanfictionAralarında hiçbir sorun olmayan iki farklı popüler arkadaş grubu, önceki yıl kazanılan maçlardan sonra lisenin onları götürdüğü iki haftalık yaz tatilinde konuşmaya başlar. Basketbol ve voleybol takımlarının kaptanları arasında bir şeyler olsun diye...