•1•

693 7 5
                                    

Kaş...
Burayı çok özlemiştim. Hem burayı hem de evimizi. Arabadan iner inmez bahçeye atladım. Evin en sevdiğim yeri bahçeyle havuzun olduğu yerdi. O kadar ferah ve o kadar temizdi ki bakmaya doyamazdım.

Daha sonra daldığımı fark etmemiştim ki saçımdaki acı ile inledim.
"Kızım yardım etsene!" Saçımı çeken kişi gerizekalı ikizim Ateş'ti. İkizdik ama asla aynı değildik. Hatta geçen sene sırf okulda aynı sınıfa düşmeyelim diye deneme sınavında ikimizin de birbirimizden habersiz yanlış kodlama yapıp maalesef ki aynı sınıfa düştüğümüz olmuştu.
"Sus da babama yardım et! Adam koskaca bavulu kendi taşıyor gıkı çıkmıyor." Bu lafımdan sonra annemin de bavul taşıdığını gördüm ve bu sefer utancımdan ben de yardım ettim.

Yaklaşık 15 dakika sonra bavulları taşımıştık. Annem odama daldığında normal karşıladım. Dalmalarına alışıktım çünkü.
"Bu yaz gideceğimiz için o kadar mutluyum ki sizin gibi ergen topluluğundan uzak Ece teyzen ile beraber kahvelerimizi, kokteyllerimizi yudumlayacağız." Dedi bana gülerek.
"Harika." Dedim, aslında içimden dans ediyordum. Tam o sırada garajın önünde araba sesi duyduğum gibi dışarı fırladım.

Gelen kesinlikle Dora olmalıydı. Gülerek merdivenleri indim ve siyah arabanın yanına yaklaştım. Dora arabadan fırlayarak bana sarıldı ve havada resmen uçurdu. O kadar çok gülmüştüm ki ağzım ayrılacaktı ama onun da etkisi böyleydi.

"Sonunda be Su, çok özledim." Dedi, Dora. Ben, Ateş ve Dora bu yazlıkta büyümüştük. Bebekliğimden beri hep üçümüz vardık ve bu hiç değişmezdi.

O sırada Dora'nin arkasindan bir ses geldi.
"Selam, Su." Dedi, ve Dora ile sarılmamız bittikten sonra gördüğüm kişi ile şok olmuştum.
"Su, Kuzey'i biliyorsun. Kuzenim. O da bu yaz bizimle."

İşte şimdi ayvayı yedim...

YAZ AŞKI(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin