Ertesi gün biraz geç uyanmıştım. Annemle tüm akşam görüntülü konuşup rapor verdikten sonra bugün geç uyandığım için mutluydum. Muhtemelen evdeki herkes sahile gitmişti, bu yüzden de gayet sakin bir şekilde pijamalarımla aşağıya indim.
Mutfakta buzdolabını açarak elime ne geçerse yedim, tezgaha koyma zahmetine bile girişmemiştim. Bu sebeple de ağzım yüzüm berbat görünüyordu.
"Ooo günaydın hanımefendi." Dedi, tam arkamdan konuşan ses. Öyle imalı bir sesti ki Kuzey'in olmama ihtimali yoktu. Ağzım dolu dolu ona doğru döndüm ve sırıttım.
"Gönöydön." Dedim, bu durumuma aşırı eğlenmişti ve kahkaha attı. Bu çocuğu iki gündür iyi eğlendiriyordum.Neyse ki boğulmamak için yutkundum ve Kuzey'e gülümsedim. Ben masaya geçip oturur oturmaz Kuzey'de benimle beraber yanıma oturdu.
"Noldu? Çok eğlendin herhalde dibimden gitmiyorsun." Dedim, bu sefer ilk defa gamzelerini görmüştüm.
"Eğlendim yalan söyleyemeyeceğim." Dedi. O sırada sadece gözlerime baktı ve çok içten gülümsedi. Kalbimin teklemesi normal miydi?Sakince iki üç lokma daha yedim ve göz temasından kaçınarak Kuzey'e soru sordum.
"Bizimkiler nerede?" Dedim, Kuzey kolunu benim arkamdan geçirerek sandalyeme uzattığında ağzımdan istemsizce bir 'çüş!' kaçtı.
"Akşam evde parti var. İt Dora tüm Kaş'ı çağırmış." Dedi, bu arada ben kriz geçirir gibi kızardığıma emindim.
"Ha iyi." Dedim, ne iyisiydi acaba partide ne yapacaktım. Kendi çaplarında insanlar çağırtıyorlardı hep.Aceleyle Kuzey'e bakmadan odama çıktım ve telefonla Lale'yi aradım. Lale Kaş'ta bulunan tek arkadaşımdı. Ve umarım memleketlerinden buraya gelmişlerdi.
"Alo Su." Dedi, sakin ve sessiz ses tonuyla. Lale çok yavaş konuşurdu ama çok eğlenceliydi.
"Çabuk geldiğini söyle yazlığa." Dedim.
"Geldim geldim, akşam sizdeyiz zaten." Dedi, o sırada kaşlarımı çattım.
"Dora mı dedi parti meselesini?"
"Ay evet, kız o ne yakışıklı olmuş. Taş gibi maşallah." Dedi, yeni crush yükleniyor.
"Kiminle geliyorsun? Biz geliriz dedin?" Benim derdim de başkaydı."Ya bizim dehalar kampı mı ne vardı ya, oradaki çocuklarda bu yaz burada onlarda gelir." Dedi Lale. O an ciddi anlamda vücudumdan akan ter sayısı ile damarlarımdaki akan kan nasıl bir hızla yarışıyordu? Sayamıyordum.
"Bu olamaz Lale. O çocuklar gelemez. Kuzey de burada." Dedim, ama sessizce konuşuyordum.
"Kanka Kuzey kim?" Dedi, Lale.
"O kamptaki benim belalım olan Kuzey, bilmem anlatabildim mi?" Dedim, Lale uzun bir süre sessiz kaldı. Daha sonra sakince yine konuşmaya başladı."Su, bence biz o partiye gitmeyelim? 20 kişiye gelme nasıl diyeceğiz kızım?" Dedi. O an beynime kan gitmiyordu o yüzden ilk kez sertçe bağırdım.
"NE HALT OLURSA OLSUN, YETER ARTIK!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ AŞKI(+18)
RomanceBir villa, dört genç... Peki Su, bu gençlerden Kuzey ile baş edebilecek miydi? Peki ya yaşadıkları nasıl gün yüzüne çıkacaktı? Sadece yaz aşkından ibaret olmayan o hikaye...