1. Bölüm

177 13 35
                                    

Selammm.

Uzunca bir aradan sonra merhaba, umarım iyisinizdir.

Çok fazla uzatmak istemiyorum.
Kitap adına tek dileğim güzel bir akış içerisinde ilerlemesi.

Kendinize çok çok iyi bakın, iyi okumalar...

Haluk Levent - Elfida

✰✰✰

05*** : Yüzün geçmişten kalan. (03.14)

05*** : Aşka tarif yazdıran. (03.17)

05*** : Bir alaturka hüzün, yüzün kıyma vuran. (03.20)

05*** : Anne karnı huzuru, çocukluğumun sesi.

05*** : Senden bana, şimdi zamanı sızdıran. (03.30)

05*** : Şimdi en sevdiğim yerine geliyorum güzelim, seni bana hatırlatan sözlere... Şımartılmamış aşkın sessizliğe yakın.

05*** : Kim bilir kaç yüzyıldır sarılmamış kolların.

05*** : Sisliydi kirpiklerin ve gözlerin yağmurlu.

05*** : Yorulmuşsun, hakkını almış yılların... (03.33)

05*** : Elfida'm, güzelim, sevdiğim. Gerçekten, kim bilir kaç yüzyıldır sarılmamış kolların? (03.59)

05*** : Sarmak istiyorum yüzyıllardır sarılmamış kollarını. Kirpiklerinde ki sisi, gözlerinde ki yağmuru kurutmak istiyorum. Senden hakkını alan yılları soldurmak istiyorum. İzin verir misin Elfida'm? İzin verir misin bana bunların her birini yapayım? (04.00)

✰✰✰

Siz : Hey, sen de kimsin? (08.20)

Siz : Bu kurduğun cümlelerde ne böyle?

05*** | çevrimiçi.
05*** | yazıyor.

05*** : Sonunda uyanabildin, günaydın güzelim.

Siz : Günaydın?

05*** : ~Hey, sen de kimsin?
Elfida'nın kurtuluşu.

05*** : ~Bu kurduğun cümlelerde ne böyle?
Ehehehe.(08.22)

05*** : Kurduğum cümleler benim başlangıcım. Yani öyle düşünüyorum. İnanıyorum da. (08.27)

Siz : Anlamadım. Ne demek istiyorsun?

05*** : Nasıl anlatabilirim bilmiyorum, ama sanırım daha açık olarak şöyle söyleyebilirim. Kurduğum cümleler benim sana olan başlangıcımın ilk adımları. Kendimi sana ilmek ilmek işlediğim ilk saniyeler, ilk dakikalar, ilk saatler.

05*** : Sanırım pekte açık olmadı...

Siz : Çok fazla anlamadım, ama çokta önemli değil.

05*** : :')

05*** : Belki ileride senin açından da bir önem taşır, dilerim.

05*** : Şimdi gitmem lazım, tekrar geleceğim. Beni unutma. Seni seviyorum Elfida'm.

✰✰✰

19.01.2024 ~

00.07

Bir tanem... Biliyorum bu saatlerde uyuyor oluyorsun, ama olsun. Saat kaç olursa olsun ben yine de bu defterin bu sayfalarını doldurmaya devam edeceğim.

Konuya nereden, nasıl başlamam gerekiyor bilmiyorum, sanırım direkt giriş yapacağım.

Umarım aklında bir yerlerde yer edinebilmişimdir güzelim. İnan bu benim için çok önemli. Kendimi sana unutturmamak, bir tek senin kalbinde olmak için elimden geleni yapacağım.

Bunlar benim sana olan ilk adımlarımdı. Lütfen bu günü unutma, çünkü bugün benim için çok değerli bir gün. Kimilerini kaybederken, kimilerini, kim bilir, belki kazanmaya başlamışımdır?

Seni seviyorum. Benimle kal, mutlu kal ve daima burada kal. Ha unutmadan, yarın yine her zaman ki gibi yedi tane yıldızın masanın üzerinde olacak, eksiksiz, her zaman olduğu gibi. İyi uykular Narin Yıldızım. Yönün hep benimle olsun. :')

✰✰✰

Sanırım söyleyebileceğim pek birşey yok. Ama korktuğumu söyleyebilirim. :'(

Bölümü çok çok kısa yazdım belki, ancak bana bir asır gibi geldi gerçekten.

Bu satıra başladığınız günün tarihini bırakırsanız sevinirim.

Buraya ise düşüncelerinizi söyleyebilirsiniz, yorumlarınızı okumak keyifli oluyor.

Hiç uzatmadan burada sonlandırmak istiyorum kısa konuşmamı. Kendinize iyi bakın ve daima benimle kalın. ;')

Yıldızlı geceler dilerim.

*Kesinlikle 'yayınla' tuşuna basarken kalbim ağzımda atmadı, kesinlikle.*

Temasın Esiri \ Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin