4. Bölüm

53 8 39
                                    

İyi okumalar.

✰✰✰

Ellerim titremeye devam ederken, gözyaşlarım ekrana düşüyordu. Kalbim hızla atmaya başladı ve içimdeki karmaşa arttı.

Korkuyordum, ama bilmek istiyordum. Kendi kendime iç çektim.

05*** | yazıyor... Yazıyor...

Bir süre sürekli bu tekrarladı, mesaj atmak neden onu bu kadar zorlamıştı?

Telefona bakmayı kestim. Sakinleşmek adına başımı yukarı kaldırdım bir müddet. Geçen dakikalarda telefona birkaç bildirim gelmişti. Bu beni daha çok gererken sonunda sakin kalmayı becerip telefonun elime aldım.

Ondan gelen mesajlara bakıp yutkundum.

Beş yeni mesaj.

05*** : Bazen nedenler gerekmez güzelim, bazen bir şeyi sevmek için sebepler olmasına gerek duyulmaz.

05*** : Gülüşüne hayranlık duyarsın mesela, bakışlarında yaşamı görürsün. Bazen ürkek bakar gözlerin, bazen hüzün kokar.

05*** : Ben kim olduğumu hemen şimdi söylersem ne anlamı kalır? Sana olan ebedi sevgimi gösterip, sana güven aşılamak istiyorum. Elbet kim olduğumu öğreneceksin.

05*** : Kollarını kimse sarmadı, kalbin hep acıya muhtaç kaldı. Acıya muhtaç kalan kalbini tüm sevgimle yaşatacağım, seni öyle bir seveceğim ki Elfida, yıldızlar bizim güzelliğimiz karşısında bize bakakalacak.

05***: Aklını kaçırma güzel kızım, sadece gülümse. Yalvarırım o gözlerine hüzün ekleyip öyle bakma. Ağlama ya da üzülme. Beni daha fazla kahretme.

Yazdığı mesajları hafif tebessümle okumuştum, ilk defa böyle sözler duyuyordum. Kalbim hızlanmış, ellerimin titremesi azda olsa durmuştu. Elfida'nın kurtuluşu? Kulağa hoş gelse de geri adım atmam gerekiyodu. Yapamazdım. Bu kötülüğü hem ona, hem de bir kere daha kendime yapamazdım.

Siz : Öncelikle seni kahretmek istemem. lakin benden bunu isteme. Yapamam, kim olduğun mühim değil ama bana fazla yaklaşma ne olur.

Siz : Seni anlıyorum, yani en azından anlamaya çalışıyorum. Ama benden yapamayacağım şeyleri isteme. Gerçekten düşündüm, belki kısa bir süre geçti aradan ama çok düşündüm. Fakat olmaz, yapamam, özür dilerim. (20.57)

05*** : Ah be Irmak, her seferinde seni anlıyorum biliyorum ama... İstemsizce böyle konuştuğunda kalbime çok ağır bir ateş düşüyor. (Bu mesaj silindi.)

05*** : Şimdi sen beni kabul etmezsen ben nasıl seni iyileştireceğim be güzelim. (Bu mesaj silindi.)

05*** : Peki Irmak, seni asla zorlamak istemem önceden de dediğim gibi. Kendini zorunlu hissetme ve beni kendinden uzak tut. Ama seni her zaman çok seveceğimide bil.

05*** : Sanırım artık benimle ve burada kalmayacaksın. O zaman mutlu ve her daim umutlu kal Elfida'm. (Bu mesaj silindi.)

05*** : Seni çok seviyorum. Kimse için olmasa da, kendin için iyi kal. Ha bu arada, özür dilemene de asla gerek yok. ;')

05*** : Görüşürüz güzel kızım.

Siz : Görüşürüz güzel kalpli anonim. :)

Elimi ağrıyan kalbime bastırdım sıkıca. Bu sefer vicdan azabı çekmeme gerek yoktu, çünkü az önce kaybettiğim kişiyi daha önce kazanmamıştım.

Kazanmamışlıklar hiçbir zaman kaybedilmezdi.

Acaba yıldız bırakmaya devam eder miydi?

Yüzümde kurumaya yüz tutmuş gözyaşlarımı sildim derin nefesler eşliğinde. Ardından üzerimdekileri değişip yatağıma geçtim. Telefonumu yastığımın altına koyduğumda ellerimide başımın altında birleştirmiştim. Her ne kadar saat uyumak için çok erken olsa da kendimi uyumaya zorladım.

Dünyadan soyutlanmanın tek yolu uykuydu benim gözümde.

✰✰✰

22.01.2024 ~

(22.09)

Sanırım bugünde konuşmama nereden başlamam gerektiğini bilmiyorum. İçimde kazanamadan kaybettiğim senin gözyaşları var. Kalbim ağrıyor, gözlerim değil. Ağlamayı pek beceremem, ama sen... Elfida'm nasıl beceriyorsun bu adamı kalbinden ağlatmayı?

Hayır, sana kırgın veya kızgın değilim. Sakın öyle düşünme. Bu dediklerini tahmin ederek çıkmıştım ben bu yola, lakin yine de bu sözleri senden duymak, kalbimi çok ağrıtıyor.

Şimdi uyuyorsundur kesin. Sen dünyadan soyutlanmak adına hep uyursun, gözlerini kapatırsın. Bu anlarda öyle çok yanında olmak istiyorum ki... Dokunmaya korktuğum saçlarını okşamak, güzeller güzeli yüzünü saatlerce izlemek, hayâllerini görmek istiyorum. Sahi, hayâllerinde neler var senin? Umut ışığın var mı? Kendini kurtarıyor musun? Yoksa yine kendini hapis mi ediyorsun?

İç çekiyorum seni hep düşündüğüm anlarda; bugün seni kazanamadan kaybettiğime, hiç sarılmayan kollarını yine ve yine saramamama, kalbini severken kırmaktan korkmama, o güzel yüzünü benden mahrum bırakmana...

Daha fazla yazmak isterim, ancak kalemim tutmuyor artık, kelimelerim susuyor, kalemi tuttuğum ellerim titriyor. Bugünlük maruz gör beni. Dayanamıyorum, ağlamak istiyorum için için.

Ağlayamamak nasıl bir duygu bilir misin sen güzelim?

Susuyorum bir müddet; kelimelerimin canını yakmasını istemediğim için.

Görüşmek üzere sevdiğim, kendine çok çok iyi bak, sana söylediğim gibi, sanırım artık benimle ve burada kalmayacaksın, onun için mutlu ve umutlu kal. Seni seviyorum.

✰✰✰

Selamm.♡︎

Üç gündür bölüm atamıyordum. Pek iyi hissetmiyorum da kendimi.

Kitabın gidişatı hakkında beni bilgilendirirseniz açıkçası çok iyi olur. İyi mi gidiyorum yoksa kötü mü merak ediyorum.

Teşekkürler.

Anonimin düşüncesinin aksine, siz hep benimle kalın, mutlu kalın ve daima burada kalın. Benim size ihtiyacım var. ;')

Sizi seviyorum. Çok çok iyi olun, kendiniz için. Yıldızlı günler dilerim.

-ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ

Temasın Esiri \ Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin