Okul boştu, sadece etüte kalanlar vardı. Sessizlik devam ederken ansızın tiz bir çığlık duyuldu tenha koridorlarda. Ses kızlar lavabosundan geliyordu.
Öğretmenler ve öğrenciler toplanmıştı anında. Hepsi gördüğü görüntüye karşı şok olmuş bir ifade ile bakıyorladı.
Çünkü kimse başmüdür'ün kızı Kim Mina'nın kanlı bedenini asılı bir şekilde görmeyi beklemiyordu. Duvarda Mina'nın kanı olduğu düşünüldüğü sıvıyla 'Stay Alive' yazıyordu.
İşte herkes anlamıştı o an o okulda güvende olmadıklarını. Ama nafile okulun kapıları çoktan kilitlenmişti :).
Başmüdür çağırılmış ve polis aranmıştı. Çok geçmeden başmüdür Kim Won olay yerine gelmiş ve öğrencileri kenarı iterek kapının önüne geldi. Gördükleri karşısında birden baygınlık geçiren başmüdür'ü öğretmenler tutmuş ve revire götürmüştü.
Polis tekrar aranmıştı fakat sinyal yoktu .
Matematik öğretmeni Kim Namjoon konuşmaya başladı.
"çocuklar telefonlarınıza bakabilir misiniz sinyal varmı diye?"
Minho arkadan bağırdı.
"Sinyal yok hocam" dediği şey ile tüm okul birbirine girmişti. Matematik hocası Namjoon bu sefer
"Gyeong gidip kapıları kontrol et" demişti. Dediği şey ile Gyeong adlı çocuk kapılara doğru koştu yaklaşık 20 dakika sonra geri döndü fakat ağlıyordu. Ağlayarak kesik kesik
"Hocam kilitli tüm kapılar hatta pencereler bile film ile kaplanmış "
Demişti.İşte bu aralarındaki birkaç kişinin sırıtmasına sebep olmuştu fakat bu hiç masum bir sırıtış değildi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay Alive / Skz
Hayran KurguEtüte kalan öğrencilerden ölen başmüdür'ün kızı ve gizemli katil veya katilleri...