,,A dost. Spolkni ten prášek. Já du za Taem" zvednu se a jdu za ním! Co mu furt nakecává do té hlavy! Ať se pak nediví! TAEHYUNG TO Z NĚHO DĚLÁ. Hledám ho všude a nakonec ho najdu v ložnici.
,,Tae. Nerad ti toto říkám, ale to ty můžeš za jeho aktuální stav" zamračím se.
,,Já!? On je jeblej už dlouho!" Mračí se na mě🥹TAEHYUNG🥹
,,Jak tohle můžeš říct o někom..KOHO MILUJEŠ. On je prostě jinej! A ty očividně taky! Tím, že máš nasráno v hlavě." Přijde ke mně. Já snad špatně slyším. Zakroutím hlavou.
Tohle není snad možný. ,,Pro něj to dítě znamená hodně. Pokud mu budeš stále říkat, že mu ublíži..TAK BRZO UBLÍŽÍ SOBĚ!"Naštvaně odchází. To jsem si myslel, že je kámoš. A on drží při něm. Ugh! Kouknu z okna a dívám se jak se loučí. Jungkook se s ním objal? Však ho nesnášel. Dám ruce v pěst.
Proč ho hladí jak dítě! To jk neměl rád!
Pozoruju je.Jungkook ho obejme zase. PROČ SE FURT OBJÍMAJÍ!? Čekám až odjede Alex. Pak jdu dolu do obýváku. Jk sedí na gauči a čekuje svoje nové krabičky prášků. ,,Vy dva spolu něco máte co!?" Jk zvedl hlavu a zmateně se čekuje.
,,co? S kým? Cože? Já jsem přeci s tebou..",,Nehraj si na depresivní hovno! Tak jak to je co! Jak dlouho!" Jsem vážně naštvaný. Určitě něco spolu mají! ,,Depresivní hovno, jo?" Zvedl se. ,,A já jsem věřil...že mě v tom podržíš. Tak děkuju za zklamání. Možná je nejlepší to ukončit v tomto okamžiku. Máš pravdu. Najdi si jiného kdo neublíží malému." Odchází.
Co- nenene! Takhle to asi nechci! Nebo chci?
,,Fajn. Tak si táhni! Já tě nepotřebuju!"
Jk se se slzami v očích na mě naposledy otočí a odejde od tud. Chytnu se za čelo..,,Tae..co to blábolíš..co je semnou sakra!" Sednu si na gauč a kouknu na prášky. Vezmu si je do rukou.
,,Deprese..úzkosti..",,Má to ze mě? Potřeboval vždy prášky jen na uklidnění.." odložím prášky. Kouknu na telefon, který tu nechal. Nemá heslo. To se teď hodí. Prohlížím mu chaty. Jen se ujišťuji! Jasný!? Rozkliknul jsem chat s nějakým 'kimouš K.'
Kimouš K.:
Neblbni chábříku. Přejde to! Hlavně nedělej blbosti:/ mysli na to dítěJk:
Právě..že myslím. Bude lepší aby mě neznal. Jsem agresor a ublížil bych mu..neodpustil bych si to😶Kimouš K.:
Ten chlap s tebou vážně dělá vše. Říkal jsem ti! Ať se neupoutáš ke kreténovi! A koukej co s tebou udělal! Nepoznávám tě! Meleš tu o sebevraždě a o tom jak špatný jsi!Jk:
Lidi se mění Kime.. i já jsem jenom člověk.
Zlomil mě..jeho slova mě ničí a necítím už lásku. Citím z něj jen hněv..
Až ti jednoho dne neodepíšu budu ležet mrtvej u svého oblíbeného stromu. Tam kam jsem chodil s tebou jako malej.Kimouš K.:
SAKRA CHLAPE! O čem to mluvíš!!?
Nikdo se tu zabíjet nebude! Ať tě tohle ani nenapadne! Hele, občas jsou fakt špatný časy ve vztahu. Přejde to! Věř mi.Jk:
Dlouho to nevydržímKimouš K.:
VYDRŽÍŠ. Pošel si daleko většíma sračkama!
*zobrazenoOn se chce zabít...a to kvůli mně..
Odložím telefon! KDE JE JEHO MÍSTO!?
Určitě mi to říkal! Chytnu se za hlavu a snažím se vybavit jestli mi to říkal..sakra já nevím!
Mám ale nápad! Vezmu zas Kookieho telefon a najedu na ten chat.Jk:
Pamatuješ si vůbec to místo?Je altivní! Musí odepsat! Noták! Pohni!
Kimouš K.:
Jak bych nemohl vědět JungkookuJk:
Tak kdeKimouš K.:
Nejdeš se tam zabít, že ne?Jk:
Nejdu. Jen mě zajímá..jestli si to pamatuješKimouš K.:
Krásný velký strom s houpačkou z pneumatiky, kterou jsme udělali spolu. Je to na kopci kde jde vidět krásný západ slunce. Místo jsme pojmenovali u dvou motýlků haha💜 byl si suprovej kámoš Jungkooku😄 a stále jsi!
Musíme zajít do stráně zasJk:
Neboj. Půjdeme;)Stráně..to je od tud asi 20 minut? AJO! Tam mě vedl jednou! Jak jsem mohl zapomenout?
Vezmu bágl. Dám do něj prášky a flašku s vodou. Narvu je do něj..nechci..opravdu nechci aby se zabil. Už teď mi chybí. Byl jsem na něj fakt zlej!Vezmu si ještě čokoládu. Rád ji teď jedl. Všiml jsem si toho..
Vezmu bagl na záda..,,Tak prcku, jdem pro tátu" pohladím si bříško a jdu.
Jdu asi už 10minut a nikde jsem ho nepotkal. Hlavou se mi dělají různé obrázky co se může stát.
Po chvilce tam dojdu! Vyjdu kopec uh! Ale to co uvidím- ne..tohle je snad zlej sen..!
Jungkook sedí opřený o strom a drží se za krvavé místo na břiše. Slyším ho hlasitě dýchat.
,,Jk! Lásko! Co jsi to udělal!" Nahrnou se mi slzy do očí. Kleknu si k němu a hledám telefon!Musím zavolat Alexe..sanitka by nahlásila pak nás dva. Hledají nás už dlouho. Ale jsou neschopní a jsme jim celkem ukradeni už.
,,Najdi si..n-někoho lepšího..j-jo?"
,,Mlč! Ty jsi ten nejlepší!" Volám!
,,M-miluju tě..a-ale u-" pomalu ulehl k zemi.
,,Alexi! Okamžitě musíš přijet!!"
ČTEŠ
Dej mi víc těch dní /Texting vkook/
RastgelePřišel jsem o práci a nic mě už nebavilo. Ale na internetu jsem narazil na jednu stránku, kde si mohu dopisovat s vězněm. Byl to dobrý nápad? 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 Vkook! Boy x Boy Někdy to může být dost sprosté;D Budu si tam dávat své pravidl...