Zavallı Ben

52 16 17
                                    

Farketmişsinizdir ki bu bölümü yayınlamıştım ancak yayından geri kaldırdım. Sebebine gelecek olursak yazar hikayeyi kendisinden izin almadığım için yayınlamama kızdı. Halbuki hikayesini okuyup eleştirmemi isteyen kendisiydi. Neymiş kitabım olduğunu bilmiyormuş Allah'a şükür gözlerin var. Bakamadın mı? Neyse olayı büyütüp başımı ağrıtmak istemediğim için özür dileyip bölümü kaldırdım.

Bu bölüm kitap eleştirisi yapmayacağım öyle içimden gelenleri yazacağım.

Bana wattpadın ergen platformu olduğunu söylediklerinde çok sinirlenmiştim çünkü gerçekten başarılı yazarlar ve güzel hikayeler vardı. Ama şimdi gerçekten belli bir yaşın üstünde çok fazla kullanıcı yok. Hayır ergenleri anlamaya çalışıyorum ama anlayamıyorum kendi kendilerine atarlanmalar falan... Bizde ergenlik geçirdikte bu watty halkının ergenleri ergenlikte mastır yapmışlar bakın yabancı kelime kullandım. Günümüz ergenlerinin özentilerinden biri bildikleri iki üç kelime yabancı dili ana dillerine karıştırıp konuşmaları yok mu? Konuşacaksan düzgünce gel konuş hem yabancı dilimiz gelişir. Gel konuşalım dersen onu da yapamıyorlar.

Birde çoğunluk olarak bu kesimin yazdığı fan kurgular var. K-pop fanı değilim, antifanı da değilim ancak cidden mide bulandırıcı şeyleri gördükçe kusmak istiyorum. Okumadığım halde niye karşıma çıkıyorlar onu da anlayabilmiş değilim.

O insanların hayranı olduklarını söylüyorlar ya birde... Yaptığınız şey saygısızlık. Ben de MaNga hayranıyım ama hiçbir zaman onları şarkılarını sevdiğim yetenekli bir gruptan öte görmedim. Bu arada hazır aklıma gelmişken MaNga nasıl birinci olamadı diyipte sizi delirteyim mi? Geçen bir şarkılarını dinliyorum yorumlarda bu yazıyor. Kaç yıl oldu ya?

Neyse. Hadi bu ergenlerin yazdığı kolej kitaplarından bahsedelim. Türkiye'de de ne çok kolej varmış arkadaş herkes zengin bir ben fakir. O değilde su bile pahalanmış ya. Yakında oksijeni de parayla alıcaz az kaldı.

Egoist, kendini beyenmiş, küçük dağları ben yarattım edasıyla takılan erkeğimiz  da anlayacağınız üzere cool bir watty erkeği. Yani siz öyle diyorsunuz.Bana kalsa alıcaksın eline bir bezbol sopası vuracaksın bir tane.Ya hiç sevecen, eğlenceli,canayakın biri başrol olamaz mı?

Yok abla onları genelde başrol kızın yanında ikinci erkek ya da arkadaş olarak servis ediyoruz.Diğerleri tutmuyor. İlla kızı üzecek ve ona kötü davranacak biri lazım. Yoksa okunmuyor.

Ne hikmetse ana karakter kızlarımızın başları belaya girdiğinde yardım edebilecek kişi de zengin mi zengin, yakışıklı mı yakışıklı, gri gözlü mü gri gözlü,mavi gözlü mü mavi gözlü,sarışın mı sarışın, sert mi sert erkeğimiz oluyor. İsimleri de genelde benzer oluyor bunların. Yazık isim kıtlığı var malum. Poyraz, Meriç, Arel, Pars, Emir... Doğduğunda hava poyrazdan mı esiyordu falan diye sormayacağım.

Yine nasıl bir hikmetse bu kitapların kapaklarındaki karakterler hiçte liseli gibi görünmüyor.

Yok abla liseli onlar sadece büyük gösteriyorlar.

Gerçi buna mı şaşırıyorsam elin adamı lise dizisinde otuz yaşındaki adamı öğrenci olarak oynatıyorsa watty ergenleri neler yapmaz.

Siz hiç yakışıksız bir wattpad erkeği gördünüz mü?

Ben gördüm ama fantastik kurguydu. Kepçe kulaklarını gizlemek için gamzeleri vardı. Dur nasıl tabir ediyorlardı?

Hah. Belediye çukuru gibi. Sizin klişeleşmiş benzetmelerinizi sevsinler.

Ben sevmiyorum ya onlar sevsinler.

Yine bir klişe. Otel ve tuvalete kilitleme. Kitleyecek başka yer yok mu? Hadi yok diyelim. Bayıltın, pencereden atın, öldürün... Yok o kadarı fazla ileri olur.

Fantastik dendiğinde neden sadece aklınıza doğa üstü güçler geliyor?

Fantastik, gerçekte var olmayan, gerçek olmayan, düş ürünü olan her şeyi kapsıyor.

Yok ellerinden ateş çıkıyormuş. Çok fazla Winx izlediniz galiba.

Neyse çok konuştum daha fazla kimseyi sinirlendirmeden kaçsam iyi olacak.

Biki kaçar(Behlül kaçar mı yazsaydım acaba?)

Wattpad Hikayeleri  ve Klişeleri (Tamamlanmak Üzere) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin