Selamlar bikicanlar. Yorum istiyorum diyorum yıldız veriyorsunuz ama olmuyor ki böyle🥺
Yine bir fantastik hikayeyle karşınızdayım. Aslında üç hahtadır okuyup tanıtmak istediğim bir kitaptı ama okumaya kıyamıyordum zaten bölüm sayısı da azdı. Beklettiğim için yazarımızdan da özür diliyorum.
Kitap Adı ve Yazarı:
Kızıl Suikastçı1:Karanlığın Lordu ~_Miss_Luna
Kitabın adı bile beni oku diyor resmen😍
Spoiler vermeyeceğim çünkü fantastik seviyorsanız okumanızı tavsiye ettiğim bir kitap.
Yazarımızın da gerçekten güzel bir anlatımı var.
Yazıııııımmmm ve noktalama. Sorun yok. Dün öylesine denk gelip ilk bölümünü okuduğum yazım ve noktalama katili kitaptan sonra ilaç gibi geldi.
Kitabımız bu şekilde başlıyor.
Ah bu kadınların çektiği...Neyse kitap hakkında konuşmaya devam edelim. Şahsen ben önceki kapağı daha çok beğenmiştim ama bu kapakta güzel. Kitap kapakları hakkında daha önce de söylemiştim kötü bir huy biliyorum ama ilk önce kitabın kapağına bakıyorum. Mesela kimi kitap kapakları var sırf okuyucu çekmek için konmuşlar. Kitabın içeriğiyle de ilgileri yok.
Kızıl Suikastçı'nın kapağı değişir mi bilmem ama içeriğine uygun. Kılıç var daha ne olsun.
Bu da açıklaması. Açıklamasını okuyunca zaten direkt merak ediyor insan.
Başarılar sayın yazar!Yazarımıza destek olmayı unutmayın!
Bu arada son zamanlarda gerçek okuyucu diye bir şey dikkatimi çekti karşılıklı olarak okuyup yorum yapıyorlar bence karşılıklı voteden daha anlamlı o yüzden ilk bölüme ekledim karşılıklı gerçek okuyucu olmak isteyenleri ilk bölüme alalım.
Hey sen! Evet sen küçük hayalet 👻 yine kaçıyorsun bakıyorum da. Kaçmadan önce seni çok sevdiğimi bil istedim❤
Bu kalpler de size oy verip yorum yapanlar❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Hikayeleri ve Klişeleri (Tamamlanmak Üzere)
DiversosBiki sunar. Başlama tarihi: 21 Temmuz 2022 Kitaptanıtımı #1.Sıradayız 24.07.2022 1.800 hikaye arasında 10.Sıra #eleştiri