Ah sevgili yazar sen neler yazmışsın öyle? Noah ve Clove'nin arasında neler olduğunu o kadar merak ediyorum ki tüm bölümleri bir solukta okudum. Yine de daha öğrenemedim.
Evveettt Biki sizlere merhaba der efeem. Nasılsınız? Ben bomba gibiyim. Az önce wattad eleştirmenleri olarak nir kaç kişi bir araya gelip grup kurduk. O yüzden biraz heyecanlıyım. Neyse ben hemen kitabımıza geçeyim.
Kitap adı ve yazarı:
Siyah Karanfil'in Buzdan Kalbi~Naneliseker4
Bu kapağı. Önceki kapağından çok çok daha iyi. Diğer kapakda buzdan bir kalp vardı ama ben o kapağı pek beğenmemiştim. Ama bu kapak da geliştirilebilir.
Yazarımız tamamen farklı bir evren kurmuş. Mesela Solox bir özel isim değil. Bir ırk. Soloxlar basit tabiriyle element ruhları. Böyle kurgulara bayılıyorum. Tamamen yazarın hayal gücünden çıkmış tıpkı Setya gibi.
Evet kitabın adından anlaşılacağı üzere bir Siyah Karanfil ve onun buzdan kalbi var. Siyah Karanfil Clove bir prenses aynı zamanda kralın gizli adamı gibi bir şey. Olaylara çok girmeyeceğim. Clove bazı olaylar sonucu dondurulmuş. Bildiğiniz elli yıl boyunca buzdan bir heykelmiş. Sonra Abuz adındaki bir buz Solox'u Clove'un buzunu eritiyor. Buz buzu nasıl eritiyor onu daha anlamadım sevgili yazar umarım bunu sonradan açıklarsın.
Abuz, buzu eritiyor ama bir sorun var. Clove'un kalbi erimiyor. Onu sadece donduran kişi eritebilir. O kişi de Clove'un aşık olduğu adam. Söulemeyi unuttum Clove bir yazar. Kaia takma adıyla kitap yazıyor.
Kitap bir şimdiki zaman bir geçmiş şeklinde ilerliyor. Bu beni biraz çileden çıkardı. Ben geçmişte ne oldu diye bağırıyorum yazar hanım bize şimdiki zamanı gösteriyor. Meraktan çatlayalım diye mi?
Betimlemeleri çok güzel ama bir sıkıntı var. Nedense bazı yerlerde bir şeyler eksikmiş gibi hissettim. Aksiyon ve biraz heyecan mesela. Kurgu akıcı ilerliyor ama bir yerden sonra olaya hareket gelsin diye bekliyorsunuz. Ya da yazar en önemli yerde geçmiş ve şimdiki zamanı harmanladığı için aklın önceki sahnede kalıyor.
Kitabımızın girişi böyle.
Kendini daha çok geliştirirse gerçekten iyi bir yazar olacak kapasiteye sahip. Anlatımı hoş ve sıkmıyor. Yine de şu uçuk kaçık fantastik kitaplardan farklı.
Okuduğum en güzel kurguların arasına girmeye aday. Tamamen karar vermem için bitmesi gerek.
Ellerinize sağlık sevgili yazar!
Sevgiyle kalın❤😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Hikayeleri ve Klişeleri (Tamamlanmak Üzere)
CasualeBiki sunar. Başlama tarihi: 21 Temmuz 2022 Kitaptanıtımı #1.Sıradayız 24.07.2022 1.800 hikaye arasında 10.Sıra #eleştiri