Biki bu bölüm yine dert yanacak kitap eleştirisi yok. İstiyorsanız okumayabilirsiniz. Kitap eleştirisi yapmadığım için zamanınızı harcamak istemem ama işte içimdekileri yazmazsam rahatlayamıyorum öyle olunca da kitapları incelerken acımasız biri olup çok fazla kusur buluyorum. Kimse için kötü eleştiri yapmak istemem.
Durup şöyle bir düşününce nasıl insanlarla aynı dünyayı paylaştığımı sorguluyorum. İnsanlar o kadar değişik ki... Beş dakika sosyal medyada durursanız demek istediklerimi anlarsınız. Yaz tatiline girerken ani bir kararla twitter ve instagram hesaplarımı kapattım zaten çok kullanmıyordum şimdi de eksikliklerini hissetmiyorum. Eskiden Snapchat'den fotoğraf çekmeye bayılırdım şimdi gerçek yüzümü saklayan maskelerin nesini sevdiğime anlam veremiyorum.
Sosyal medyada gördüğünüz en sinir bozucu ya da saçma soru ne?
Benimki son zamanlarda çok sık sorulan "Bakire misin? " sorusu. Bana sorulduğundeğil sadece sorulma
Ya size ne milletin özel hayatından?
Bir de bazı insanlar(!) bakirelikten ayıpmış gibi bahsediyor.
"Ya kanka bu devirde bakire mi kaldı? Meryem Ana mısın sen? "
Tövbe tövbe. Tövbe TÖVBE!!
Bunu diyen de daha 13-14 yaşında çocuk!
Çocuk diyorum ama aslında ergen kesim bunlar. Ergen demekte diğer ergenlik çağındaki gençlere haksızlık olur o yüzden bunlara "Aperus" diyelim aptal ergenin kısaltımı arkasına da "-us" eki çokta şey yapmayın şuan yaratıcı isim bulacak havamda değilim.
Çocuğum siz aklınızı mı kaçırdınız? Ne ara zina yapmak değil de bakire olmak ayıplanır oldu?
Adını hatırlayamadığım bir kadının çok doğru bir sözü aklıma geldi.
"Çocuk gelinlere karşıyız ama etraf çocuk kadınlarla dolu. "
Gerçekten de öyle.
Bu arkadaşların bir de laikliğin ve özgürlüğün arkasına sığınarak tabiri caizse yemedikleri halt kalmıyor.
İçki içtim çünkü laik bir ülkedeyim. Gibi mesela.
Laiklik din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılması demek. Bilmiyorum bize mi yanlış öğrettiler?
Baş örtüsünü küçümseyen insanlara da anlam veremiyorum. Annem de kapalı, en yakın arkadaşım da. O benim saçımı açmama saygı duyuyor ben onun baş örtüsüne. Laiklik tesettürlü insanlara laf atmak da değil. Şimdi bazı teyzeler de var ki adamı gözleriyle yiyorlar. Günahsa günahı bana. İnsanlar niye birbirleriyle bu kadar uğraşıyorlar? Aklıma şey geldi bizim yan sınıfımızda bir çocuk vardı. Ateistim deyip Cuma namazına gidiyordu.😂😂😂😂
Birde düğünlere gelen kesimler var. Düğünleri de sevmem bu arada. Ne işim var benim annemin dıdısının dıdısının düğününde. Benim annemin annesinin teyzesinin kızının kızının oğlu. Kısaca dıdısının dıdısı.
Hadi gelin düğün yoklaması alalım.
Milletin dedikodusunu yapmaya gelen teyzeler?
Giydikçe giyinen genç kızlar?
Altınlarını bileklerine takıştıran gösteriş meraklısı yeni gelinler?
Oğluna kız arayan ultra zeki teyzeler?
Sürekli herkesi birbiriyle kıyaslayan yengeler?
Güzel olucam derken makyajı fazla kaçıran ablalar?
Sürekli "Çocukları pistten alalım" diyen DJ?
Oynamaktan ayakları şişince topuklu ayakkabıları fırlatan kadınlar?
Halay başı çeken dayılar?
Kız kesen abiler?
Pasta yemeğe gelen Oburiksler?
Oturduğu masadan herkesi gözetleyen aile büyüğü?
Sürekli birilerini oynatmaya çalışan halalar?
Bir köşeye büzülüp migreni tuttuğu için asık suratıyla oturanlar?
-Burada. Benim o ben. İşte düğünlere gitmeyi sevmeme sebebim.
...
Yoruldum gerisini de siz yorumlara yazın.
Neyse yine cinlerim tepeme çıktı. Geçenlerde bizim youtube amca da gezinirken paranormal bir kitap tanıtımı ilgimi çekti daha bir kaç gün önce tırsıyorum diye böyle kitaplar okumam desemde kitabı okumaya başladım. Neden mi? Çünkü ben bir geri zekalıyım. Hatalarımdan ders çıkarmam. Sonucunu bile bile sırf inadına yaptığım şeyi yapmaya devam ederim. Biraz da kendimi gömeyim. Zaten bir üstüme toprak atmadıkları kaldı. Hah ben kitap diyordum neyse bir beş altı bölüm okudum sonra Nas suresi okuya okuya uyuya kalmışım. Sonradan da yetişkin içerik olduğunu fark ettim nasıl dikkat etmemişim onu da anlamadım. Çok değişik rüyalar gördüm ama hiçbirini hatırlamıyorum.
Buradan bilim insanlarına sesleniyorum! Lütfen artık icat edin şu rüya kaydeden çipleri.
Neyse sizi çok meşgul etmeyeyim diğer bölüm kitap eleştirisi olacak. Bu bölüm biraz içimi dökmek istedim. Canım okuyucularıma kucak dolusu kalpler.
❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Hikayeleri ve Klişeleri (Tamamlanmak Üzere)
De TodoBiki sunar. Başlama tarihi: 21 Temmuz 2022 Kitaptanıtımı #1.Sıradayız 24.07.2022 1.800 hikaye arasında 10.Sıra #eleştiri