Bir cin sevdim
Cin bebek
Şeytanın şunu
Şeytanın bunu
Cin şu şeytan buYa çarpılacağım bir gün. Ama ne yapayım gülmeden edemiyorum.
Merak ediyorumda elin şeytanını niye kötü emellerinize alet edip yoldan çıkarıyırsunuz?
Normalde onların sizi yoldan çıkarması gerek. Bir değişiklik yapalım dediniz galiba.
Biraz paranormal şeyler okumak istedim. Sonra korkup kaçtım.
Korkmadan okuyanları da tebrik ediyorum.
Abi cidden hiç mi musallat olmalarından korkmuyorsunuz?
On iki yaşındayken sınıfımın çok gerekli insanları Dabbe ile Siccin'i getirmişler boş derste izlemek için. Ben de daha önce getirdikleri korku filmlerinden korkmadığım için bunları da izledim. Sonuç bir hafta boyunca ışıkları açıp uyuydum utanmasam annemle babamın yanında uyuyacaktım o gün bu gündür korkarım şu üç harflilerden.
Sonra dedim başka paranormal hikayeler de var onlara bakayım. Ondan da vazgeçtim.
Biz en iyisi sarı saçlı mavi gözlü mankenlerimizin olduğu kolej kitaplarını okuyalım. Onlar da çok normal değil sonuçta. Yazarlara sesleniyorum. Beni de koleje alın malum wattyde kolejden çok ne var?
-Baaadddboooyyyy.
Ne?
-Kolejden çok badboy var.
Haaa anladım.
Yazarı sansürledim de bir şey soracağım.
Yaşı küçükler okumasın derken bile düzgün yazamayan sen kaç yaşındasın?
Badboyumuzda sıradan değil... Mafya. Çeker silahı vurur sonra.
Ay gülmeyeceğim diyorum ama deliriyorum.
Bir kitaba denk geldim adını tam hatırlayamadım bulmak için mafya yazdım 8799 sonuç çıktı. Sonuç olarak kitabı bulamadım.
Mafyaların neyine özeniyorsunuz?!
İnşallah organ mafyaları tarafından farkedilipte organsız kalmazsınız.
Kitap karakterlerine acıyorum artık. Kendimi geçtim onlara acıyorum.
Bir de şey var işte bu mafya hiç kızlara yüz vermezmişte ilk defa onla konuşmuşmuşta ona gülmüşte onun için adam dövmüşte onun için endişelenmişte yok bilmem neymişte keşke gidip kendini pencereden atsan.
Şey dedi biri: beğenmiyorsan okuma.Okumuyorumki zaten. Kapaklarına baktığın anda anlıyorsun zaten içeriğini.
İtici konuşuyormuşum boş boş şeyler yazıyormuşum onları yazanlarda emek veriyormuş.
O zaman okuma.
Ben kimseyi yazdıklarımı okusun diye zorlamıyorum ayrıca hiçbir yazarı da ismini vererek kötülemedim.Büyüdüğünüzde ne kadar cahilmişim ergenken diyeceksiniz.
Mafya❌
Badboy❌
Yetişkin içerik🔞Sıradan bir erkek karakter✅
Cidden yazarlarımıza sesleniyorum ben artık böyle tatlı, sert olmayan, güler yüzlü, kıza kötü davranmayan karakterler görmek istiyorum.
-Yok abla o biraz zor biz şöyle yapalım. Çocuk kıza başta biraz kötü davransın ama biz sonra onu süründürelim.
Hay sizin zevkinizi sevsinler.
Neyse açıkçası kitabımın okunması beni mutlu ediyor. Benim gibi düşünen insanların varlığını bilmek bana yetiyor.
Gelelim size.
Evet evet size.
Ergen olduğu için yaptığı her şeyin görmezden gelineceğini düşünen size.
Büyüyün artık biraz.
Cannım okuyucularıma kucaklar dolusu kalpler❤❤❤❤❤❤❤❤❤💓💕💖💗💝💞💙💚💛🧡💜💖💗💖💗💖💗💜💜💜💚💙💞💟❤💓💕💖🧡💞💗💝💖💕💗💝💛💙🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Hikayeleri ve Klişeleri (Tamamlanmak Üzere)
AléatoireBiki sunar. Başlama tarihi: 21 Temmuz 2022 Kitaptanıtımı #1.Sıradayız 24.07.2022 1.800 hikaye arasında 10.Sıra #eleştiri