Yazar: Gzde387
Ana karakter kızımızın annesinin sesiyle uyanışıyla başladık. Şaşırdık mı? Hayır.
Artık bu sahne okul hikayelerinde o kadar klişeleşmiş ki...
Annesinin sesiyle değilde üst kattan gelen gürültü yüzünden uyanabilir.
Korna sesiyle uyanabilir.
Ya da kendi kendine uyanabilir.
Neden hep ya alarm ya da anne sesiyle uyanıyorlar ki?
İlk okulda bile annem kaldırmadı beni onda da sabahçıydım derslerimiz yedide başlıyordu.... Ki bu kız lise öğrencisi. Kendi kendine kalkamıyor mu?
Eli var kolu var annesi ona yemek hazırlamak zorunda mı?
Ah söylemeyi unuttum kızımız kolejde okuyor. Yine şaşırdık mı? Hayır.
Ana karakterlerin kendilerini tanıtmasına da anlam veremiyorum. Siz her sabah kalkıp "Merhaba ben (işte adınız). Hayatım şöyle böyle diyor musunuz? Şahsen ben demiyorum.Yalnız çok şaşırdığım bir nokta var. Karakterlerimiz Türk. Evet yalnış okumadınız. Güneş, Burak, Eda, Mert, Derya...
Sizde şaşırdınız değil mi?
Açıkçası fantastik kurgularda Türkçe isimler görmeyi çok seviyorum. Hep yabancı isimler koyuyorlar sanki İngilizsiniz, sanki Amerikansınız.
Neyse noktalamaya geçelim. Yanlışlar var ama çok fazla değil.
Hikayenin içeriğinden çok bahsetmek istemiyorum. Okuma zevkiniz kaçıyormuş öyle dediler. 😑😖
Yazarımızın güzel bir anlatım dili var. Bunu daha özgün hikayelerde kullanması onu daha iyi yerlere getirir.
Ben şuan ne yapıyorum biliyor musunuz?
Bugün ki klişeler yüzünden başım çatlayacak gibi ağrıyor. Ben de Asi'nin muhteşemliğini ve Antakya manzarasını izlemeye karar vetdim.(Biki ders çalışsın diye evden atıldı.😭😭🤧Hatay'a gönderildi.Peki kim ders çalışıyor?👉🏻👈🏻 yarın çalışırım yaa.)
Yazarımıza destek olmayı unutmayalım!Başarılar sayın yazar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Hikayeleri ve Klişeleri (Tamamlanmak Üzere)
De TodoBiki sunar. Başlama tarihi: 21 Temmuz 2022 Kitaptanıtımı #1.Sıradayız 24.07.2022 1.800 hikaye arasında 10.Sıra #eleştiri