KİTAP ADI VE YAZARI:Sırlar Kasabası ~ YarenOrman5
!!! Dikkat spoiler içerir!!!
Ana karakterimiz Rose lise öğrencisi bir genç kız. Annesi ve babasını kaybetmiş. Teyzesi ve kuzeni Nina ile yaşıyor. Bir kasabaya taşınıyorlar. Okulun başlamasından bir iki hafta sonra okulda tanımlanamayan bir virüs çıkıyor. Rose ve Nina dört arkadsşlarıyla beraber bir sınıfta kalıyorlar. Rose sınıfa girdiğinde Nina'yı yerde baygın görüyor. Meğerse o dört arkadaşları vampirmiş. Rose ve Nina'yı virüsten korumak için vampire çeviriyorlar. Burada araya girmek istiyorum aslında kitabı ilk okuduğumda biraz Gizemli Kasaba'ya benzetmiştim. Çünkü Nina, James, David isimli karakterler o kitapta da vardı. Açıkçası Rose'nin vampire dönmesini bekliyordum ama bunun bir virüs yüzünden olabileceğini hiç tahmin etmemiştim. Vampir kurgulu çok fazla kitap okudum ve ana karakterin saçma sapan bir sebepten değilde arkadaşları onun için endişelendiği için vampire dönüşmesi en azından diğerlerine göre mantıklı. Hikaye biraz hızlı ilerliyor gibime gelmişti bunun için sevgili yazarımız bir açıklama yapmış okuma ve oy sayısı az olduğu için on beşinci bölümde bitirmeyi düşünüyormuş. Lütfen yazarımıza destek olalım.
Gelelim noktalama ve yazıma. Yani hatalar var ama bunu sıkıntı etmiyorsanız okuyun derim. Ayrıca şimdilik en sevdiğim karakter James.
Bu arada James'in Müslüman olduğunu söylemeyi unutmuşum.🤣Kitabın kurgusundan uzak ama yazarla sadece bir iki cümle konuşmama rağmen bana çok cana yakın biri gibi geldi.
Başarılar sevgili yazar.
YarenOrman5 Yazarımızın diğer kitabına da bakmayı unutmayın bilim kurgu kitabı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Hikayeleri ve Klişeleri (Tamamlanmak Üzere)
De TodoBiki sunar. Başlama tarihi: 21 Temmuz 2022 Kitaptanıtımı #1.Sıradayız 24.07.2022 1.800 hikaye arasında 10.Sıra #eleştiri