Kitap adı ve yazarı:
Yıldızları Yakalamak~ dertderisiyim
!!!Dikkat Spoiler İçerir!!!
Öncelikle kitap daha iki bölüm ama bölümleri uzun. Kitap 2013 yılının 19 martında başlıyor. Bir kaç cümlenin ardından günümüze dönüyor. Ana karakterimiz Hera "bulimia" hastası. Eğer hastalığın ne olduğunu merak ediyorsanız yazarımız açıklamış.
Bir evde babası, üvey annesi ve bir çok kaba sözü ve hakareti hak eden üvey kardeşi Mert'le yaşıyor.Bir gün Hera'yı arkadaşı Öykü doğum günü partisine davet ediyor. Hera başta kabul etmese de arkadaşının ısrarı üzerine partiye gidiyor. Ana erkek karakterimizle de ilk defa bu partide karşılaşıyor ama aralarında hiç bir dialog geçmiyor. Partiden ayrılıp sigara almaya gittiği yerde "Yıldız kolyeli çocuk" dediği erkek ana karakterimizi görüyor.
Çok bahsetmek istemiyorum-çünkü her şeyi ben anlatırsam okumanıza gerek kalmaz- ama Mert'le bir olay oluyor.
Hera hiçbir kadının yaşamak istemeyeceği bir travma geçirmiş. Zaten okurken tahmin ediyorsunuz ama kızın ağzından okumak insanı çok kötü hissettiriyor. Yazarımız Hera'nın ağzından şunları söylemiş:
Böyle bir şey yaşadığı için kızcağızı suçlamaları...
Zaten kadınlar hep suçludur.
O saatte dışarıda ne işi vardı?
Öyle giyinmeseydi.
Ya siz ne saçmalıyorsunuz Allah aşkına?!
Yazarımızın bu konuya değinmesi çok güzel olmuş ancak sadece bir iki kişinin çabasıyla bir şeyleri değiştiremeyiz.
Kitabımıza geri dönelim. Hera travma geçirdi demiştik. Bu yüzden ona yaklaşan Anıl'ın başta art niyetli olabileceğini düşünüyor. Anıl'ın kardeşi de bulimia hastasıymış ve intihar etmiş. Anıl'da Hera'ya bu yüzden yardım ettiğini söyledi.
Kütüphanede sigara içmelerine diyecek bir şey bulamıyorum. Neyse Anıl piano çalabiliyormuş bu yüzden belki affedebilirim.Gelelim noktalama ve yazıma.
Gerçekten hata hiç gözüme çarpmadı. Bölümler gayet düzenliydi ve akıcı bir anlatıma sahipti.
Yazarımıza destek olmayı unutmayın!
Başarılar sevgili yazar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Hikayeleri ve Klişeleri (Tamamlanmak Üzere)
De TodoBiki sunar. Başlama tarihi: 21 Temmuz 2022 Kitaptanıtımı #1.Sıradayız 24.07.2022 1.800 hikaye arasında 10.Sıra #eleştiri